مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن در سازمان جهاد كشاورزي خوزستان برگزار شد ؛

زنان نقش کلیدی در تامین امنیت غدایی کشور دارند

تاریخ انتشار: یکشنبه 3 بهمن 1400 | 17:39 ب.ظ
زنان نقش کلیدی در تامین امنیت غدایی کشور دارند زنان در تولید نقش مستقیمی دارند رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: امروزه ، زنان ما نه تنها در بخش مدیریت ، آموزش و بخش های مختلف ، بلکه در تولید نقش مستقیمی دارند. صبح امروز ، به مناسبت میلاد فرخنده، باسعادت و پر خیر برکت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل صدیقه […]


زنان در تولید نقش مستقیمی دارند

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: امروزه ، زنان ما نه تنها در بخش مدیریت ، آموزش و بخش های مختلف ، بلکه در تولید نقش مستقیمی دارند.

صبح امروز ، به مناسبت میلاد فرخنده، باسعادت و پر خیر برکت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا (س) و روز بزرگداشت مقام زن مراسم‌ جشن با حضور ریاست سازمان و بانوان این اداره ، برگزار شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در ابتدای این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن اظهار کرد و گفت: افتخار بزرگی است که در جامعه ی اسلامی ، زنان نقش بی بدیل و بسیار بزرگی در جامعه دارند.

وی در این باره افزود: در هر جامعه ای ، علاوه بر نقش مادری و پرورش فرزندان خوب و موفق ، نقش کلیدی و حیاتی در کارهای سیاسی ، اداری و همچنین تولیدی دارند.

در این راستا ، همت و تلاش بانوان را ارج می نهیم و سپاسگزار آن ها هستیم.

خدارحم امیری زاده با اشاره به نقش زنان در امنیت غذایی کشور گفت: زنان ، نقش کلیدی در تامین امنیت غدایی کشور دارند.
که این مورد ، یکی از ویژگی های بزرگ و منحصر به فرد زنان جامعه ما است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان افزود: امروزه ، علاوه بر مدیریت خانواده در بخش مهم امنیت غذایی کشور ، نقش پررنگ ، بسیار مهم و همچنین نقش کارآمدی در رفع مشکلات دارند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان درخصوص فعالیت زنان در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: افتخار این را داریم که در وزارت جهاد کشاورزی ، بیش از ١٣ هزار نفر زن ، مشغول امنیت غذایی کشور در ابعاد مختلف هستند.

همچنین در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ، ۶۵۴ نفر ، در بخش های مختلف امنیت غذایی کشور و استان ، در حال فعالیت و تلاش های هوشمندانه و مستمر هستند.
که این یک افتخار بسیار بزرگی است.

امیری زاده بیان کرد: زنان شایسته بسیاری را داریم که در تولید نقش مستقیم دارند.
زنان روستایی در مشاغل خانگی ، در تولید انواع دام ها ، طیور ، پرندگان ، آبزیان و همچنین گلخانه ها و گل و گیاهان زینتی و … فعالیت مستمری دارند.
امروزه ، زنان ما نه تنها در بخش مدیریت ، آموزش و بخش های مختلف ، بلکه در تولید نقش مستقیمی دارند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار