برای نخستین بار؛

*آزمون عملی طراحی سایت پلان دام و طیور در خوزستان برگزار شد*

تاریخ انتشار: یکشنبه 3 بهمن 1400 | 22:29 ب.ظ
*آزمون عملی طراحی سایت پلان دام و طیور در خوزستان برگزار شد* رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان از برگزاری آزمون عملی طراحی سایت پلان دام و طیور برای اولین بار در خوزستان خبر داد.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از  روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، آرش آقاپور زنگنه در حاشیه برگزاری این آزمون که امروز یکشنبه ( سوم بهمن ماه) در خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: این آزمون برای نخستین بار به صورت عملی برگزار شده و به مدت پنج ساعت به طول انجامید.

وی افزود: این سازمان به منظور ارتقاء سطح علمی، عملی و تخصصی اعضاء خود برگزاری دوره های آموزشی و آزمون های دوره ای را به صورت ویژه در دستور کار خود قرارداده است.

آقاپور با اشاره به مشکلات گوناگونی که بر سر راه جذب و اشتغال دانش آموختگان وجود دارد گفت: از معضلاتی که کشور با آن روبروست بیکاری جوانان خصوصاً دانش آموختگان دانشگاهی است، که این معضل در بخش کشاورزی بسیار حادتر به نظر می رسد.

وی در ادامه گفت: این سازمان قصد دارد با بالابردن سطح مهارت فنی اعضاء خود به آنها جهت حضور حرفه ای در بازار کار و بهبود وضعیت اشتغال دانش آموختگان رشته های کشاورزی یاری رساند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار