جشن بزرگداشت روز زن و مقام مادر در مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 3 بهمن 1400 | 18:44 ب.ظ
جشن بزرگداشت روز زن و مقام مادر در مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و زادروز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) جشن بزرگداشت روز زن و گرامیداشت مقام مادر در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد. در این مراسم مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و فرزند برومندش حضرت امام خمینی(ره) و روز زن و مادر، به […]

به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و زادروز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) جشن بزرگداشت روز زن و گرامیداشت مقام مادر در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و فرزند برومندش حضرت امام خمینی(ره) و روز زن و مادر، به بیان جایگاه و منزلت حضرت زهرا(س) پرداخت و تصریح کرد: حضرت زهرا(س) مجسمه تمام عیار اخلاق است و شخصیت  ایشان در ابعاد مختلف یک الگوی موفق برای بانوان است.

مهندس علیرضا دانشی گفت: بانوان شخصیت‌های بی نظیری هستند که در کنار مردان می‌توانند در جهت ارتقا سطح کیفی زندگی بشری اقدامات موثری را انجام دهند و مردان بدون همسران موفق، قطعاً موفق نخواهند بود.

در ادامه این مراسم، خانم فریبا جامعی مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در امور زنان و خانواده با تبریک روز زن و گرامیداشت مقام مادر گفت: وزارت نفت پس از وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و بهداشت، ‌بیشترین آمار بانوان شاغل را دارد و سهم مناطق نفتخیز ۲۰۸۵ نفر است.

 وی به نقش‌آفرینی بانوان مناطق نفتخیز جنوب در عرصه‌های گوناگون اشاره و اظهار داشت: بانوان مناطق نفتخیز جنوب در ابعاد مخلتف حضوری فعال دارند از جمله در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در سیل ۱۳۹۸ خوزستان در قالب گروه‌های بهداشت و درمان و مددکاری به سیل‌زدگان خدمت‌رسانی کردند.

در این مراسم که تعدادی از بانوان شاغل در ادارات ستادی مناطق نفتخیز جنوب شرکت داشتند، برنامه‌های شاد و هنری با حضور هنرمندان کشوری و استانی اجرا شد


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار