از بانوان شاغل در صنعت نیشکر تقدیر شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 4 بهمن 1400 | 19:06 ب.ظ
از بانوان شاغل در صنعت نیشکر تقدیر شد مدیرعامل توسعه نیشکر: شرایط کاری بانوان شاغل در صنعت نیشکر بهبود می‌یابد.

به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، در مراسمی از بانوان شاغل در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تقدیر شد.

 در این مراسم که امروز دوشنبه (چهارم بهمن ماه) با حضور مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان برگزار شد، از بانوان شاغل در صنعت نیشکر تقدیر شد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در این مراسم، ضمن تبریک ولادت باسعادت صدیقه طاهره و روز زن، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) والاترین بانوی عالم در تمام قرون و اعصار است و شخصیت برجسته این بانوی نمونه می‌تواند الگوی مناسبی برای زنان جامعه باشد.

بهبود شرایط کاری بانوان شاغل در صنعت نیشکر

دکتر عبدعلی ناصری از تلاش های ارزشمند بانوان قدردانی کرد و افزود: بانوان شاغل در صنعت نیشکر در هر رده‌ای که مسئولیتی به آن‌ها واگذار شده، توانمندی خود را بخوبی نشان داده‌اند و بخش مهمی از پیشرفت صنعت نیشکر به واسطه تلاش، ابتکار عمل و همت والای این بانوان فرهیخته، سخت‌کوش و توانمند شکل گرفته است.

وی در ادامه گفت: قدم‌های خوبی برای بهبود شرایط کاری بانوان شاغل در صنعت نیشکر برداشته شده و طبق برنامه‌ریزی‌ها تسهیلات جدیدی به منظور رفاه هر چه بیشتر بانوان شاغل در نظر گرفته می‌شود.

قدردانی از اهتمام مدیرعامل نیشکر در تکریم بانوان

در ادامه این مراسم، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان از اهتمام و توجه مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در تکریم بانوان شاغل در صنعت نیشکر قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام جلیل علی‌نژاد جایگاه زن در اسلام را جایگاهی والا و قابل تحسین خواند و افزود: در اسلام جایگاه زنان از ارزش والایی برخوردار است و هیچ مکتبی به اندازه اسلام برای زنان ارزش قائل نشده است.

وی با بیان اینکه زنان این سرزمین، به خوبی راه و سیره حضرت زهرا (س) را در پیش گرفته‌اند، افزود: نمونه بارز این زنان، مادران شهدا و مدافعین حرم هستند که با ایثار و فداکاری، از فرزندان خود گذشتند و هستی خود را در راه انقلاب و اسلام تقدیم کردند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان بیان داشت: پیامبر(ص) لقب «ام ابیها» را در سن پنج سالگی به حضرت فاطمه دادند و این نشان از جایگاه رفیع ایشان در اسلام دارد.

حجت‌الاسلام علی‌نژاد سوره کوثر را بهترین مرجع شناختن فاطمه زهرا (س) دانست و بیان داشت: کوثر در لغت به معنای خیر کثیر است و سوره کوثر در شرح جایگاه صدیقه طاهره دارای مقامی بس عظیم است که خداوند بر پیامبر نازل فرمود.

وی در ادامه به جایگاه زن در اندیشه امام خمینی (ره) پرداخت و تاکید کرد که بانوان جایگاه خاصی در نزد امام داشتند و معتقد بودند که زن با تربیت صحیح خود کشوری را آباد می‌کند.

در این نشست، تعدادی از بانوان شاغل در شرکت توسعه نیشکر دیدگاه‌ها و مسائل خود را بیان داشتند و از مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به دلیل اهمیت به جایگاه بانوان در شرکت و توجه به مسائل رفاهی آن‌ها… قدردانی کردند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار