وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرد

نقش اساسی زنان در تولید محصولات کشاورزی و امنیت غذایی کشور

تاریخ انتشار: دوشنبه 4 بهمن 1400 | 09:54 ق.ظ
نقش اساسی زنان در تولید محصولات کشاورزی و امنیت غذایی کشور ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی گفت: زنان، نقش اساسی در تولید محصولات کشاورزی و امنیت غذایی کشور دارند.

سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س)، روز زن و روز مادر با حضور بانوان همکار در وزارت جهاد کشاورزی، ضمن تبریک روز زن اظهار کرد: حضرت زهرا (س) یک نمونه وارسته و بزرگ و الگوی بشریت است.

وی افزود: بانوان شاغل در کنار نقش مادر بودن، تمام وظایف خود را به صورت کامل در وزارت جهاد کشاورزی انجام می دهند و نقش بزرگی در امنیت غذایی کشور دارند.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: بیش از ۱۳ هزار نفر بانو در وزارت جهاد کشاورزی مشغول به کار هستند که نقش اساسی در امنیت غذایی و تولید در کشور دارند.

وی ادامه داد: خانم ها بسیار دقیق تر و دلسوز تر از آقایان کار می کنند به خصوص که شغل این بانوان تامین کننده امنیت غذایی، تامین غذا و امنیت کشور است.

ساداتی نژاد افزود: از تمام بانوان این وزارتخانه که پرتلاش در کنار مردان کار می کنند، تشکر و قدردانی می کنم.

وی عنوان کرد: از زنان روستایی که در بخش کشاورزی کشور در روستاها تلاش می کنند و در بخش های مختلف تولیدی مشغول به کار هستند، تشکر می کنم و روز زن را به این عزیزان تبریک می گویم.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: بانوان، موفقیت های بزرگی را در بخش کشاورزی، کشت بافت، گلخانه، ترویج و نظارت بر کشاورزی و شیلات به ارمغان آورده اند.

ساداتی نژاد با آرزوی سربلندی برای تمام بانوان ایران خاطرنشان کرد: خداوند توفیق دهد با کمک بانوان این بخش در حوزه امنیت غذایی، توزیع و بازاررسانی غذا به موفیقت برسیم.

وی با اشاره به این که با الحاق بخش بازار به وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم، خانواده این وزارتخانه بزرگتر شده است، عنوان کرد: تمام توزیع کنندگان محصولات کشاورزی به این وزارتخانه پیوسته اند و فرماندهی واحد می تواند امنیت غذایی کشور را بهبود دهد.

در پایان این مراسم، از همسران شهدا، بانوان نخبه و پژوهشگر و بانوان نمونه روستایی و عشایر کشور توسط وزیر جهاد کشاورزی و نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تقدیر شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار