تیم کبدی نیشکر به بندرعباس اعزام شد؛

حضور کبدی‌کاران نیشکر در رقابت‌های کارگری کشور

تاریخ انتشار: سه شنبه 5 بهمن 1400 | 20:20 ب.ظ
حضور کبدی‌کاران نیشکر در رقابت‌های کارگری کشور تیم کبدی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به عنوان نماینده استان خوزستان به مسابقات کبدی ساحلی کارگری کشور اعزام شد. دومین دوره مسابقات کبدی ساحلی کشور با حضور هشت تیم برتر کشور از ششم تا هشتم بهمن ماه در بندرعباس ( استان هرمزگان) برگزار می‌شود. رئیس انجمن کبدی هیات ورزش کارگری خوزستان با بیان […]

تیم کبدی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به عنوان نماینده استان خوزستان به مسابقات کبدی ساحلی کارگری کشور اعزام شد.

دومین دوره مسابقات کبدی ساحلی کشور با حضور هشت تیم برتر کشور از ششم تا هشتم بهمن ماه در بندرعباس ( استان هرمزگان) برگزار می‌شود.

رئیس انجمن کبدی هیات ورزش کارگری خوزستان با بیان اینکه نیشکر اولین تیم ساحلی حاضر در این دوره از مسابقات است، گفت: اصلان حسن فر، حکیم صالحی، مجتبی طربی، ایرج همتی و محمد مهدی فرد به عنوان ورزشکار در این مسابقات شرکت می کنند و هدایت تیم نیز بر عهده مسعود منصورزاده است.

قاسم منصوری از آمادگی کامل تیم کبدی نیشکر در این رقابت‌ها خبر داد و از حمایت‌های دکتر ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از این تیم قدردانی کرد.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به دلیل توجه ویژه به ورزش، توانسته در رشته‌های مختلف ورزشی در عرصه استانی، ملی و جهانی به جام‌های مختلفی دست یابد.

تیم کبدی نیشکر نیز با داشتن چهره‌های مطرح داوری، مربی و بازیکن، جایگاه ممتازی در سطح استانی و ملی دارد و پیش از این نیز نایب قهرمانی مسابقات کشوری شده بود.

چندی پیش نیز قاسم منصوری داور خوزستانی و پرسنل کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی به عنوان تنها نماینده ایران در مسابقات کبدی بین المللی به میزبانی لبنان حضور یافت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار