رييس سازمان جهاد كشاورزي خوزستان عنوان كرد؛

رکن اصلی امنیت غذایی ، تولید است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 6 بهمن 1400 | 09:49 ق.ظ
رکن اصلی امنیت غذایی ، تولید است رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: وظیفه و رکن اصلی سازمان جهاد کشاورزی مربوط به امنیت غذایی است.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ، جلسه ستاد فنی عملیات داشت کشت پاییزه با حضور ریاست سازمان در سالن جلسات این سازمان ، برگزار شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: رسالت ما اجرای نکات فنی است که موظف هستیم آن ها را به روش درست و صحیح و عاری از هر گونه خطا ، اجرا کنیم.

خدارحم امیری زاده با اشاره به
افزایش درآمد کشاورزان و امنیت غذایی گفت: رعایت زمان مناسب انجام عملیات های مراقبتی و فنی ، استفاده از کودها و ریز مغذی ها و مبارزه به موقع با آفات و علف های هرز در مرحله داشت سبب تولید محصول با کیفیت ، ارتقای امنیت غذایی ، همچنین بهروی بالا و افزایش درآمد کشاورزان خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در این باره ادامه داد و گفت: انجام دستورالعمل های تحقیقاتی و توصیه های کارشناسان بخش کشاورزی باعث کاهش هزینه کشاورزان ، افزایش تولید و همچنین کاهش واردات و خودکفایی در محصولات استراتژیک کشور می شود.

خدارحم امیری زاده افزود: وظیفه و رکن اصلی سازمان جهاد کشاورزی مربوط به امنیت غذایی ، که مسئله تولید است را نباید فراموش کرد و نباید هیچ موردی ، مسئله رکن تولید را تحت الشعاع خود قرار دهد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در پایان جلسه خاطر نشان کرد و گفت: تشکیل جلسه ستاد فنی عملیات داشت کشت پاییزه ، هفته ای یک بار در تمامی شهرستان های استان به صورت مستمر ، برگزار شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار