بیست و نهمین نشست کمیته مدیران ارتباطات و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران برگزار شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 6 بهمن 1400 | 20:24 ب.ظ
بیست و نهمین نشست کمیته مدیران ارتباطات و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران برگزار شد نشست مدیران ارتباطات کلانشهرهای کشور پس از سه سال وقفه در بهمن ماه سال جاری با حضور مدیران ارتباطات هشت کلانشهر کشور در تهران برگزار شد. امیر آهن جان مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز که در این نشست حضور داشت در این خصوص گفت: این نشست در دو روز دوشنبه و […]

نشست مدیران ارتباطات کلانشهرهای کشور پس از سه سال وقفه در بهمن ماه سال جاری با حضور مدیران ارتباطات هشت کلانشهر کشور در تهران برگزار شد.

امیر آهن جان مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز که در این نشست حضور داشت در این خصوص گفت: این نشست در دو روز دوشنبه و سه شنبه ۴ و ۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ به میزبانی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و با حضور مدیران ارتباطات و امور بین الملل شهرداری های کلانشهرهای کشور برگزار شد.

وی با اشاره به موضوعات و مباحث مطرح شده در این نشست عنوان کرد: تشریح ساختار و روند تشکیل کمیته و ارائه گزارش عملکرد کمیته در سال های قبل ، فرایند برگزاری انتخابات رئیس و دبیر کمیته با حضور دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران ، انتخاب روسای کارگروه های امور بین الملل ، رسانه و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و مدیریت افکار عمومی ، تبادل نظر و ارائه طرح های پیشنهادی درباره نحوه برگزاری و فعال سازی کمیته و کارگروه های مربوطه توسط مدیران ارتباطات شهرداری های کلانشهرها و تعیین زمان بندی جلسات سال ۱۴۰۱ از مهمترین موضوعاتی است که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز ادامه داد: در این جلسه دو روزه دکتر محمدخانی رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران بعنوان دبیر مجمع روابط عمومی های شهرداری های کلانشهرهای کشور انتخاب شد و مجتبی فیلسوف زاده نیز بعنوان معاون ایشان برگزیده شد.

آهن جان افزود: مهندس متولیان دبیر کل مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور نیز در این اجلاس به ایراد سخنرانی پرداخت و انتخابات دبیر مجمع روابط عمومی های شهرداری کلانشهرها با حضور ایشان برگزار شد.

اهن جان با اشاره به دیدار مدیران ارتباطات شهرداری های کلانشهرهای کشور با دکتر پیرهادی رییس فراکسیون مدیریت شهری مجلس و دکتر بهادری جهرمی سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت نیز گفت: دکتر پیرهادی در این نشست در خصوص پیگیری مشکلات روابط عمومی های شهرداری ها از طریق مجلس و وزارت کشور قول مساعد داد.

وی در پایان یاد آور شد: در این نشست دو روزه علاوه بر برگزاری جلسات فوق ، کارگاههایی تخصصی با موضوع نقش خبر خوب و سازنده در اداره کردن روابط عمومی های کلانشهرها و نیز کارگاه تخصصی نقش شبکه های اجتماعی در اداره روابط عمومی ها برگزار شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار