تعمیرات اساسی دو دستگاه الکتروپمپ با توان ۴۵ و ۷۵ کیلوولت نیروگاه سد مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 6 بهمن 1400 | 11:17 ق.ظ
تعمیرات اساسی دو دستگاه الکتروپمپ با توان ۴۵ و ۷۵ کیلوولت نیروگاه سد مسجدسلیمان معاون پروژه ها در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از تعمیر دو دستگاه الکتروپمپ با توان ۴۵ و ۷۵ کیلوولت متعلق به نیروگاه سد مسجدسلیمان توسط نیروهای متخصص این شرکت در کارگاه مرکزی تعمیرات پمپ و دیزل خبر داد.

” مراد نیک بخش” با اعلام این خبر اظهار داشت: پمپ های با توان ۴۵ و ۷۵ کیلو ولت نیروگاه سد مسجدسلیمان به دلیل نقص فنی از سرویس خارج بوده که پس از انتقال به کارگاه مرکزی نسبت به بررسی و عیب یابی اقدام و سپس عملیات دمونتاژ بر روی آنها آغاز گردید.

نیک بخش در ادامه افزود: پس از بررسی های به عمل آمده و خرید متریال لازم، عملیات مونتاژ شامل: بالانس محور و همچنین پره ها با موفقیت انجام و پس از آن تست تر، با استفاده از چاهک تست مطابق نمودار کارکرد پمپ با حضور نمایندگان کارفرما شرکت تولید و بهره برداری نیروگاه سد مسجدسلیمان انجام گردید .

گفتنی است، کارگاه مرکزی تعمیرات الکتروپمپ و دیزل ژنراتور شرکت تعمیرات، با بهره گیری از کارکنان متخصص و مجرب توانایی ارائه خدمات تعمیراتی، سرویس و نگهداری انواع الکتروپمپ ها و همچنین طراحی ، تهیه ، نصب و راه اندازی سیستم های انتقال آب را در مجموعه سازمان آب و برق خوزستان و شرکت های تابعه تا توان ۵۰۰ کیلو وات دارا می باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار