ضرورت سنددار شدن اراضی کشاورزی تا پایان دولت سیزدهم

تاریخ انتشار: چهارشنبه 6 بهمن 1400 | 08:57 ق.ظ
ضرورت سنددار شدن اراضی کشاورزی تا پایان دولت سیزدهم وزیر جهاد کشاورزی گفت: با سنددار شدن اراضی کشاورزی، الگوی کشت معنی پیدا می‌کند و تجمیع اراضی نیز امکان‌پذیر خواهد شد و  سنددار کردن اراضی باید تا پایان دولت سیزدهم انجام شود. ساداتی‌نژاد گفت: ما متولی صدور سند برای کشاورز هستیم، در این زمینه باید نهایت همکاری را از سازمان‌های مرتبط بخواهیم. سازمان نقشه‌برداری کشور […]

وزیر جهاد کشاورزی گفت: با سنددار شدن اراضی کشاورزی، الگوی کشت معنی پیدا می‌کند و تجمیع اراضی نیز امکان‌پذیر خواهد شد و  سنددار کردن اراضی باید تا پایان دولت سیزدهم انجام شود.

ساداتی‌نژاد گفت: ما متولی صدور سند برای کشاورز هستیم، در این زمینه باید نهایت همکاری را از سازمان‌های مرتبط بخواهیم. سازمان نقشه‌برداری کشور از جمله سازمان‌های تسهیلگر برای سایر امور توسعه‌ای در کشور و مبنای نقشه‌برداری است.

با فعالیت کنونی برای صدور اسناد اراضی ۳۵ سال زمان لازم است، تا آن زمان تمام اراضی کشورمان تبدیل به باغچه و باغ ویلا خواهد شد؛ لذا باید فراتر از فرآیند جاری پیش برویم تا بتوانیم به مقصد برسیم.

به گفته ساداتی نژاد از هفته آینده در تمام استان‌ها قرارگاه صدور اسناد اراضی تشکیل شود و حضور نمایندگان تام‌اختیار از طرف سازمان‌های مرتبط با این موضوع در جلسات الزامی است.

اولین نشست قرارگاه صدور سند اراضی کشاورزی به ریاست وزیر جهاد کشاورزی دیروز سه شنبه ۵ بهمن ماه تشکیل شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار