توقیف خودروی حامل بار تریاک در هفتکل

تاریخ انتشار: پنجشنبه 7 بهمن 1400 | 15:41 ب.ظ
توقیف خودروی حامل بار تریاک در هفتکل فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۷۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در هفتکل خبر داد. سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: در اجرای رصد و کنترل عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر استان خوزستان با کار اطلاعاتی گزارشی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محدوده شهرستان هفتکل […]

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۷۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در هفتکل خبر داد.

سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: در اجرای رصد و کنترل عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر استان خوزستان با کار اطلاعاتی گزارشی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محدوده شهرستان هفتکل دریافت کردند که تیم‌های عملیاتی برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یک عملیات، خودروی سواری حامل مواد مخدر را شناسایی کردند و با علایم هشداردهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند که راننده خودرو با مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزود و متواری شد. مأموران پلیس خودروی حامل مواد مخدر را تعقیب و با اقدامات پلیسی با رعایت قانون به کارگیری سلاح آن را متوقف کردند.

سردار صالحی در ادامه با بیان اینکه در این عملیات دو قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند و یکی از متهمان بر اثر تیراندازی زخمی شد، گفت: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی، ۱۷۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست که در صورت مشاهده و مواجهه با هر گونه موارد مشکوک، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار