برپایی غرفه حکیم فارابی در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری

تاریخ انتشار: دوشنبه 11 بهمن 1400 | 09:36 ق.ظ
برپایی غرفه حکیم فارابی در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی به نمایندگی از شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران ۱۴۰۰ حضور یافت. غرفه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و کشت و صنعت حکیم فارابی واقع در (سالنB38) نمایشگاه بین المللی تهران، با ارائه محصولات واحدهای نیشکری و با […]

شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی به نمایندگی از شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران ۱۴۰۰ حضور یافت.
غرفه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و کشت و صنعت حکیم فارابی واقع در (سالنB38) نمایشگاه بین المللی تهران، با ارائه محصولات واحدهای نیشکری و با هدف معرفی جاذبه های گردشگری کشاورزی نیشکر و مناطق پیرامونی شرکتها در این نمایشگاه حضور یافته است، علاقه مندان، عموم مردم و خانواده ها، صنعتگران، مدیران واحدهای مختلف تولیدی از غرفه نیشکر بازدید نمودند.
در حاشیه نخستین روز برپایی نمایشگاه، مدیرکل محترم اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان با مدیرعامل شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی دیدار و گفتگو نمودند. همچنین از تفاهم نامه برپایی تورهای گردشگری نیشکر مابین شرکت حکیم فارابی و یکی از شرکتهای فعال در زمینه گردشگری مورد تأیید اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان و توافق نامه اصولی ایجاد واحد طبیعت گردی و مجتمع های گردشگری در کشت و صنعت حکیم فارابی رونمایی گردید.
معاون محترم وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، معاون محترم امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، معاونت محترم گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نماینده محترم مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و سفیر الجزایر از جمله بازدیدکنندگان ویژه از غرفه توسعه نیشکر و شرکت حکیم فارابی بودند.
این نمایشگاه از نهم الی دوازدهم بهمن ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران دایر است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار