قرارداد حفاری طرح نگهداشت و افزایش تولید میدان بینک امضا شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 20 بهمن 1400 | 20:42 ب.ظ
قرارداد حفاری طرح نگهداشت و افزایش تولید میدان بینک امضا شد قرارداد تامین و اجاره دکل حفاری برای استفاده در طرح نگهداشت و افزایش توان تولید میدان نفتی بینک بین شرکت پتروایران و شرکت ملی حفاری ایران امضا شد. این قرارداد روز چهارشنبه ۲۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در چهارمین روز نمایشگاه صنعت نفت اهواز۱۴۰۰ به امضای سپهر سپهری مدیرعامل شرکت پتروایران و حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی […]

قرارداد تامین و اجاره دکل حفاری برای استفاده در طرح نگهداشت و افزایش توان تولید میدان نفتی بینک بین شرکت پتروایران و شرکت ملی حفاری ایران امضا شد.

این قرارداد روز چهارشنبه ۲۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در چهارمین روز نمایشگاه صنعت نفت اهواز۱۴۰۰ به امضای سپهر سپهری مدیرعامل شرکت پتروایران و حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران رسید.

در آیین امضای این قرارداد مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره پیشینه صنعت نفت کشور گفت: به برکت انقلاب اسلامی روحیه خودباوری در کشور شکل گرفته که یکی از نمونه‌های آن نمایشگاه صنعت نفت اهواز است.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه صنایع پایین‌دستی و ایجاد ارزش افزوده در صنعت نفت اظهار داشت: ۲۰ تا ۲۵ درصد از اقتصاد برخی از کشورهای پیشرفته به صادرات تکنولوژی اختصاص دارد که پایه آن شرکت‌های دانش‌بنیان هستند.

شایان ذکر است طرح نگهداشت و افزایش توان تولید میدان بینک از طرح‌های توسعه ۲۸ مخزن شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که به شرکت پتروایران واگذار شده است.

این طرح در قالب یک بسته یکپارچه شامل تعمیر ۴ حلقه چاه موجود مخزن بنگستان و حفاری ۶ حلقه چاه جدید در مخازن بنگستان و آسماری اجرایی شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار