اهدای ۲۵۰۰ بسته آموزشی به دانش‌آموزان نیازمند/دکتر ناصری: توسعه آموزشی مناطق پیرامونی نیشکر یکی از اهداف این شرکت است

تاریخ انتشار: دوشنبه 9 اسفند 1400 | 16:40 ب.ظ
اهدای ۲۵۰۰ بسته آموزشی به دانش‌آموزان نیازمند/دکتر ناصری: توسعه آموزشی مناطق پیرامونی نیشکر یکی از اهداف این شرکت است شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و تامین بخشی از امکانات آموزشی دانش‌آموزان نیازمند مناطق پیرامونی طرح‌های نیشکر، ۲۵۰۰ بسته آموزشی توزیع کرد.

 بخشی از این بسته‌های آموزشی شنبه (هفتم اسفندماه) در آستانه عید مبعث، در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به دست دانش‌آموزان نیازمند روستای مبارکه سه شهرستان کارون رسید و در روزهای آینده نیز در سایر مناطق همجوار کشت و صنعت‌های نیشکری توزیع می‌شود.

۱۷۲ روستا در مجاورت کشت و صنعت‌های هشتگانه توسعه نیشکر قرار دارند که با در نظر گرفتن روستاهای قرار گرفته در مسیرهای ارتباطی و گذری، این رقم افزایش می‌یابد.

دمیدن روح امید و انگیزه بین دانش‌آموزان

در این مراسم، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، نیشکر را شرکتی پیشرو در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی برشمرد و تاکید کرد که با توجه به اهمیت مسائل آموزشی، اقدامات متعددی در مناطق همجوار واحدهای نیشکری انجام شده است.

ساخت ۱۲ مدرسه و بازسازی بیش از ۵۰ مدرسه در روستاها و شهرهای مجاور طرح‌های نیشکری از جمله اقدامات این شرکت برای رفع موانع تحصیل دانش‌آموزان در مناطق پیرامونی است.

دکتر عبدعلی ناصری، دمیدن روح امید و انگیزه در بین دانش‌آموزان نیازمند مناطق همجوار را وظیفه این شرکت عنوان کرد و بیان داشت که دانش‌آموزان سرمایه‌های انسانی ارزشمندی هستند و نیشکر نیز در حد توان خود با احداث مدرسه و فراهم کردن امکانات اولیه آموزشی، گامی در جهت شکوفایی استعداد و خلاقیت این دانش‌آموزان برداشته است.

به گفته او، در کنار مدرسه‌سازی و اهدای بسته‌های آموزشی، فعالیت‌های بسیاری در مدارس روستاهای اطراف طرح‌های نیشکر صورت گرفته که می‌توان به فراهم آوردن تجهیزات رایانه برای مدارس، سیستم گرمایشی و سرمایشی، لوازم التحریر برای دانش آموزان و همچنین اهدای کتب آموزشی به آنان، اشاره کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار