شناسایی ۸۳۰ بیمار جدید کرونایی طی یک روز در خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 9 اسفند 1400 | 09:16 ق.ظ
شناسایی ۸۳۰ بیمار جدید کرونایی طی یک روز در خوزستان سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خوزستان از شناسایی ۸۳۰ بیمار جدید کرونایی طی یک روز در این استان خبر داد و گفت: این میزان نسبت به روز قبل از آن کاهش یافته است.

دکتر سیدمحمد علوی بامداد دوشنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته هفت هزار و ۵۳۲ بیمار کرونایی به مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستان های خوزستان مراجعه کردند که این میزان نسبت به روز گذشته کمتر شده است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: در همین بازه زمانی ۶۳ بیمار در بیمارستان های استان بستری شدند همچنین در حال حاضر ۵۰۷ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۲۱۰ نفر در بخش های ویژه تحت مراقبت می باشند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، هفت نفر در خوزستان به دلیل ابتلا به کرونا جان باختند که این میزان نسبت به روز قبل ۶ نفر کمتر شده است.

علوی گفت: چنانچه روند واکسیناسیون سیر پرشتاب تری داشته باشد و کسانی که واکسن نزده یا واکسیناسیون ناقص دارند به امر مهم واکسیناسیون اقدام و همچنان شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند به زودی از موج بیماری خارج می شویم.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خوزستان با اشاره به استقبال پایین مردم از واکسیناسیون گفت:  در حال حاضر ۸۵ درصد از جمعیت هدف استان یک دُز، ۷۲.۵ درصد ۲ دُز و حدود ۳۰ درصد سه دُز واکسن تزریق کرده اند.

در حال حاضر چهار شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۴ شهرستان نارنجی و ۹ شهرستان زرد کرونایی هستند.

تاکنون بیش از ۶ میلیون و ۹۷۰ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار