تشریح عملکرد یکساله معاونت نگهداری و تعمیرات شرکت آب جنوب شرق

تاریخ انتشار: شنبه 21 اسفند 1400 | 11:30 ق.ظ
تشریح عملکرد یکساله معاونت نگهداری و تعمیرات شرکت آب جنوب شرق معاون نگهداری و تعمیرات شرکت آب جنوب شرق در راستای تشریح خدمات ارائه شده به مناطق جنوب شرق استان خوزستان، عملکرد سال ۱۴۰۰ خود را را تشریح کرد.

”نادر امید بختیاری” در نشست با روابط عمومی شرکت آب جنوب شرق عنوان کرد: با توجه به افزایش حجم درخواست آب در مناطق جنوب شرق استان خوزستان، همچنین نیاز مردم منطقه به آب پایدار، طرح نگهداری و تعمیر تجهیزات آبرسانی در سال ۱۴۰۰ عملیاتی شد.

وی افزود: اورهال بیش از ۳۳ دستگاه پمپ، سرویس و تعمیر پمپ های آبرسانی بیش از ۸۰۱ مورد، یکهزار و ۵۲ مورد عملیات، تعمیر، سرویس و نصب تجهیزات برقی در تاسیسات آبرسانی شرکت، ۸۴۷ مورد عملیات ابزار دقیق و سیستم های اندازه گیری تجهیزات آبرسانی، بیش از یکهزار و ۱۰۶ عملیات تاسیساتی، ابنیه و ۱۱ مورد رفع اشکال از کنتورهای آب مجموعه عملیات های است که طی سال گذشته با حمایت های مجموعه معاونت آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان عملیاتی شد.

امید بختیاری افزود: با توجه به قدمت پمپ های آبرسانی شرکت آب جنوب شرق و تحریم های صورت گرفته در خصوص عدم واردات قطعات، تمام سعی این معاونت بر این اصول پایدار است که تا حد امکان جهت تعمیر و بازسازی از توان داخلی پرسنل خود در راستای بومی سازی قطعات استفاده نماید.

گفتنی است، تعویض کلیدهای قطع و وصل روغنی الکتروپمپهای شافت غلافی تاسیسات در منصوری یک و مرغزار به کلیدهای قطع و وصل خلاء و همچنین تعویض کلیدهای قطع و وصل پمپهای تاسیسات منصوری دو به سیستم کنتاکتور از تحولات نوینی است که پرسنل این معاونت در راستای دور زدن تحریم به سرانجام رسیده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار