بازدید سرزده شهردار اهواز از سطح منطقه هفت

تاریخ انتشار: یکشنبه 22 اسفند 1400 | 11:05 ق.ظ
بازدید سرزده شهردار اهواز از سطح منطقه هفت صبح امروز رضا امینی شهردار اهواز از سطح منطقه هفت، محله کوی آل صافی و سرای محله آن بازدید به عمل آورد. در این بازدید امینی ضمن ملاقات با شهروندان کوی آل صافی خواستار تسریع در امور این عزیزان در اسرع وقت شد. وی همچنین در بازدید از سرای محله عنوان کرد: سرای محلات می […]

صبح امروز رضا امینی شهردار اهواز از سطح منطقه هفت، محله کوی آل صافی و سرای محله آن بازدید به عمل آورد.

در این بازدید امینی ضمن ملاقات با شهروندان کوی آل صافی خواستار تسریع در امور این عزیزان در اسرع وقت شد.

وی همچنین در بازدید از سرای محله عنوان کرد: سرای محلات می تواند به منظور ارائه فرهنگی و آموزشی نقش مهمی را در زندگی روزمره و آگاهی رسانی به خانواده ها ایفا می نماید. به همین منظور و با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته در محلات سطح منطقه و همچنین نوع استقبال از ارائه خدمات، می توان به شکل گیری و تاسیس خانه هایی از جمله خانه قرآن و عترت،خانه کتاب،خانه سلامت،خانه ورزش،خانه علم و زندگی،خانه فرهنگ و هنر،خانه فن آوری اطلاعات،خانه اسباب بازی،خانه تسنیم(امور بانوان)،خانه کار آفرینی،خانه پژوهش،خانه دوام و خانه مددکاری است جهت ارائه خدمات در زمینه های مختلف به شهروندان در سطح مناطق هشتگانه اقدام کرد.

وی در ادامه به پاک‌سازی و نظافت عمومی محلات اشاره کرد و خواستار تسریع در انجام پروژه‌های ویژه در محلات کمتر برخوردار شد.

شهردار اهواز در این بازدید بر اجرای توسعه متوازن محلات اعم از عمرانی، شهرسازی و فرهنگی و همچنین امکانات رفاهی در سطح مناطق هشتگانه تاکید کرد.

گفتنی است این بازدید در راستای رصد عملکرد ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۱ صورت گرفت و شهردار اهواز از پروژه‌های جدولکاری، نظافت و پاک‌سازی عمومی، رنگ‌آمیزی، حذف زوائد بصری، آسفالت و گل‌کاری‌های سطح منطقه بازدید به عمل آوردند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار