دستگیری کلاهبردار هزار میلیاردی در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 22 اسفند 1400 | 09:24 ق.ظ
دستگیری کلاهبردار هزار میلیاردی در خوزستان فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای جعل اسناد به ارزش یک هزار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در استان خبر داد. سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: در پی چند فقره نیابت قضائی از شهرستان‌های اهواز، آبادان، شادگان، باوی، خرمشهر و بندر امام خمینی در خصوص دستگیری کلاهبردار و جاعل متواری، بررسی موضوع و […]

فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای جعل اسناد به ارزش یک هزار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در استان خبر داد.

سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: در پی چند فقره نیابت قضائی از شهرستان‌های اهواز، آبادان، شادگان، باوی، خرمشهر و بندر امام خمینی در خصوص دستگیری کلاهبردار و جاعل متواری، بررسی موضوع و دستگیری مجرم در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان خرمشهر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان با انجام اقدامات پلیسی و تحت کنترل قرار دادن متهم، محل سکونت او را در استان قم شناسایی و با اخذ نیابت قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: متهم از طریق اختلاس و جعل اسناد خرید و فروش ملک و خودروهای مدل بالا و فروش اموال مردم با استفاده از اسناد و مدارک جعلی، از مردم کلاهبرداری می‌کرد.

سردار صالحی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به جرم خود با استفاده از اختلاس و جعل اسناد به ارزش یک هزار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری در سطح استان خوزستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار