کربلای خوزستان میزبان کاروان‌های راهیان نور

تاریخ انتشار: یکشنبه 22 اسفند 1400 | 09:56 ق.ظ
کربلای خوزستان میزبان کاروان‌های راهیان نور جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان از حضور بیش از ۲۰۰ هزار زائر در یادمان‌های دفاع مقدس استان خبر داد.

 سردار نعمت‌الله باقری راهیان نور را حرکت عظیم فرهنگی پس از دفاع مقدس دانست و گفت: مردم با حضور در یادمان‌های شهدا و مناطقی که شاهد ایثارگری، گذشت و شهادت طلبی‌های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس بود، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: ایشان از دفاع مقدس به عنوان گنج یاد کرده و راهیان نور را حرکتی فناورانه می‌دانند تا ما بتوانیم از این گنج بهره ببریم.

سردار باقری با اشاره به فعالیت‌های دشمن در چند سال اخیر ادامه داد: دشمن در یک دهه اخیر جنگ‌نرم و از بین بردن ارزش‌های دینی و فرهنگی مردم ایران را در دستور کار خود قرار داده است، بنابراین باید برای خنثی‌سازی حرکت دشمن و آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان راهیان نور را مورد توجه بیشتر قرار دهیم.

جانشین فرمانده سپاه خوزستان می‌گوید: سپاه حضرت ولیعصر برنامه‌ای را به مناسبت روز ملی راهیان نور تدارک دید تا پاسداران جوان با رشادت‌های رزمندگان آشنا شوند.

به گفته سردار باقری؛ در مجموعه سپاه حضرت ولیعصر (عج) ۷ یادمان از بعد نیمه دوم سال با توجه به کاهش روند بیماری کرونا با آمادگی کامل پذیرای حضور زائران راهیان نور هستند و روند رو به رشدی را نسبت به سال گذشته با توجه به تعطیلی ۲ ساله این یادمان‌ها شاهد هستیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار