سپاه پاسداران در حمایت از مشاغل و کارآفرینی پیشتاز است

تاریخ انتشار: یکشنبه 22 اسفند 1400 | 10:53 ق.ظ
سپاه پاسداران در حمایت از مشاغل و کارآفرینی پیشتاز است جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سپاه و بسیج همیار و حامی مشاغل هستند گفت: در حالی که در زمینه اشتغال و کار آفرینی نقش محوری با مردم است؛ سپاه همواره برای حمایت از مشاغل خرد پیشتاز بوده و در این زمینه نیز به خوبی ورود کرده است.

سرتیپ پاسدار علی فدوی روز یکشنبه در آیین بهره‌برداری از کارگاه بسته‌بندی و فراوری خرما در شهرک صنعتی اهواز اظهار داشت: اگرچه در گذشته کشور عراق یکی از بزرگترین تولید کنندگان خرما بود اما اکنون با توجه به ظرفیت‌های موجود و راه اندازی کارگاه های اقتصاد مقاومتی، خوزستان و ایران بزرگترین تولید کننده خرما در جهان به شمار می رود.

وی افزود: بی شک در هیچ نقطه ای از جهان چنین تنوعی مشاهده نمی شود و همواره در سال های اخیر خرمای ایران مورد استقبال قرار گرفته است؛ بسته بندی های مناسب و مطلوب نیز در صادرات خرما تاثیر بسزایی دارد که اکنون در این کارگاه تولیدی این اقدام به بهترین شکل انجام می شود.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران ادامه داد: سپاه و بسیج سازندگی استان ها در این زمینه ورود کردند و امید است نمونه این کارگاه‌ها بیشتر ایجاد شود چرا که در زمینه اشتغال و رونق اقتصاد کشور تاثیر بالایی دارند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان نیز گفت: بنا بر تاکید رهبر معظم انقلاب در راستای پشتیبانی از اشتغال و اقتصاد مقاومتی ،بسیج و سپاه خوزستان برای افزارش تولید و رونق اقتصاد وارد عمل شدند.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور گفت: باید تلاش کنیم تا برای تسهیل گری و کمک به راه اندازی کارگاه های اقتصاد مقاومتی اقدامات بیشتری صورت گیرد.

وی با اشاره به فعالیت ۱۲۶ نفر به صورت مستقیم در کارگاه بسته بندی و فرآوری خرما تصریح کرد: اکنون در شهرک صنعتی اهواز بیش از ۱۵۰ نفر در کارگاه های کوچک و زودبازده با حمایت سپاه استان، مشغول به کار شده اند و این فعالیت های حمایتی ادامه دارد.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: امید است در زمینه رونق اشتغال و تولید در استان خوزستان بر اساس فرمایش و تاکید رهبر معظم انقلاب بتوانیم گام های موثری برداریم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار