سومین نشست صمیمی فعالان بسیج دانشجویی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند

تاریخ انتشار: دوشنبه 23 اسفند 1400 | 08:43 ق.ظ
سومین نشست صمیمی فعالان بسیج دانشجویی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با حضور در جمع دانشجویان، تشکل ها و فعالین بسیج دانشجویی منطقه، به مطالبات آنها پاسخ گفت.

 دیروز۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در سومین نشست تخصصی با فعالین بسیج دانشجویی، محمد رضا اسکندری رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با همراهی علی خانی عضو هیأت مدیره و معاون سرمایه گذاری این سازمان، در خصوص دغدغه های این قشر مطالبه گر به وضعیت سرمایه گذاری و مشکلات موجود در این حوزه، به بحث و گفتگو پرداختند.

در این دیدار که با هدف نقش آفرینی تخصصی بسیج دانشجویی برگزار گردید، مسائل و مشکلات منطقه بویژه در حوزه سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار توسط دانشجویان مطرح و نمایندگانی از میان آنها به ارائه ایده و راهکار در مسیر برون رفت از چالش های موجود، پرداختند.

نگاهی اجمالی به فعالیت های معاونت جدید سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، بررسی عملکرد دولت قبل در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، اطلاع رسانی و… از جمله مباحثی بود که در این نشست مورد نقد و ارزیابی، قرار گرفت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار