تعمیرات اساسی درایو هیدرولیک کلید خروجی ژنراتور (GCB) واحد شماره دو نیروگاه کارون ۳ انجام شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 24 اسفند 1400 | 09:52 ق.ظ
تعمیرات اساسی درایو هیدرولیک کلید خروجی ژنراتور (GCB) واحد شماره دو نیروگاه کارون ۳ انجام شد معاون نیروگاهی در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از تعمیرات اساسی درایو هیدرولیک کلید خروجی ژنراتور (GCB) واحد شماره ۲ نیروگاه کارون ۳ خبر داد .

 امیر محمودی با اعلام این خبر افزود: با توجه به طول عمر بهره برداری ایمن این کلیدها که توسط شرکت سازنده (ABB) متناسب با تعداد کلید زنی یا مدت زمان بهره برداری در مدارک مربوطه توصیه شده ، با بررسی های صورت گرفته توسط تیم کارشناسی متشکل از شرکت تعمیرات نیروگاههای برق آبی خوزستان ، شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه کارون۳  و مدیریت تعمیرات و بهینه سازی نیروگاههای سازمان آب و برق خوزستان ، برنامه ریزی و انجام اورهال اساسی این کلیدها در دستور کار قرار داده شد .

محمودی گفت: با راه اندازی کارگاه تعمیرات اساسی GCB در کارگاه مرکزی شرکت تعمیرات در کلانشهر اهواز با انتقال داریو هیدرولیک که مهمترین قسمت کلید می باشد ، عملیات دمونتاژ و شناسایی قطعات فرسوده آغاز و نسبت به تولید آنها در کارگاه های داخل کشور، استفاده کنندگان از این تجهیز از قطعات شرکتهای خارجی بی نیاز گردیدند .

وی در ادامه افزود: پس از نصب بخش های تعویض شده و مونتاژ درایو نسبت به تست های متنوع به منظور اطمینان از عملکرد آن اقدام گردید که با هماهنگی شرکت بهره برداری در محل نصب، تست و راه اندازی گردید.

گفتنی است این تجهیز در چرخه تولید انرژی الکتریکی از اهمیت بالایی برخوردار است و با این عملیات صنعت آب وبرق کشور از حضور سوپروایزرهای خارجی برای انجام تعمیرات اساسی بی نیاز و همه ساله از صرف هزینه های بالای ارزی جلوگیری خواهد شد .


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار