شهردار اهواز در ششمین جلسه ستاد استقبال از نوروز: اولویت ما اتمام آسفالت و جمع آوری نخاله های ساختمانی است

تاریخ انتشار: سه شنبه 24 اسفند 1400 | 08:24 ق.ظ
شهردار اهواز در ششمین جلسه ستاد استقبال از نوروز: اولویت ما اتمام آسفالت و جمع آوری نخاله های ساختمانی است رضا امینی شهردار اهواز در ششمین جلسه ستاد استقبال از نوروز گفت: اولویت شهرداری اهواز تا پایان سال ۱۴۰۰ جمع آوری نخاله های ساختمانی و تمام آسفالت کاری معابر می باشد. امینی در این جلسه بیان کرد: موضوع نخاله های ساختمانی سبب نارضایتی شهروندان اهواز گردیده است و عملکرد ما و همکاران ما باید به […]

رضا امینی شهردار اهواز در ششمین جلسه ستاد استقبال از نوروز گفت: اولویت شهرداری اهواز تا پایان سال ۱۴۰۰ جمع آوری نخاله های ساختمانی و تمام آسفالت کاری معابر می باشد.

امینی در این جلسه بیان کرد: موضوع نخاله های ساختمانی سبب نارضایتی شهروندان اهواز گردیده است و عملکرد ما و همکاران ما باید به گونه ای باشد که رضایت مندی را به شهروندان بازگرداند.

شهردار اهواز ادامه داد: در مرحله اول باید به سرعت نخاله های ساختمانی را جمع آوری و در مرحله دوم باید از ریختن دوباره زباله ها در اماکن جلوگیری نماییم.

امینی بیان کرد: در مرحله دوم باید از ریختن نخاله های ساختمان ممانعت به عمل آید که در این خصوص می توانیم از طریق رسانه ها و با استفاده از ظرفیت روابط عمومی اطلاع رسانی لازم را به عمل آوریم.

شهردار اهواز اضافه کرد: در این زمینه مردم می توانند از طریق سامانه ۱۳۷ به کمک شهرداری بیایند و مدیران ما نیز باید از این ظرفیت استفاده نموده تا شاهد ریختن نخاله های ساختمانی در مکان های غیر مجاز نباشیم.

وی ادامه داد: در این خصوص نیز تعدادی خودروی متخلف شناسایی و پلاک آن در اختیار پلیس راهور جهت برخورد های قانونی قرار گرفته است.

امینی گفت: جمع آوری نخاله های ساختمانی در مناطق مختلف هزینه ای سنگین را برای شهرداری اهواز ایجاد کرده است که می توان با فرهنگ سازی و جلوگیری از این کار ، این هزینه ها را برای اتمام پروژه های نیمه تمام صرف نمود.

شهردار اهواز افزود: البته در برخورد با متخلفان قوانین مشخص و محکمی وجود دارد ولی سعی ما بر فرهنگ سازی می باشد.

وی گفت: یکی دیگر از برنامه های ما نصب سیستم Gps بر روی خودروهای حمل نخاله های ساختمانی می باشد که هم اکنون اکثریت این خودروها به این سیستم مجهز گردیده اند و درآینده ای نزدیک تمامی خودروهای حمل نخاله ساختمانی به این سیستم مجهز می گردند.

در ادامه این جلسه شهردار اهواز با اشاره به شاداب سازی سطح شهر در ایام نوروز عنوان کرد: باید با استفاده از گل کاری و آذین بندی مناطق و سطح شهر نشاط را در میان شهروندان و مهمانان نوروزی ایجاد نماییم و نباید کم کاری صورت بگیرد.

امینی اضافه کرد: با توجه به گزارشات ارائه شده توسط مدیران، گلکاری و درختکاری در سطح مناطق نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است و حدود ۱۲٫۶ هکتار گلکاری انجام گرفته است.

گفتنی است در این جلسه سایر مدیران مناطق و سازمان های شهرداری اهواز به بیان عملکرد و مسائل خود پرداختند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار