راه اندازی ۶۵ پایگاه نوروزی هلال احمر در خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 اسفند 1400 | 12:01 ب.ظ
راه اندازی ۶۵ پایگاه نوروزی هلال احمر در خوزستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۶۵ پایگاه موقت و امداد و نجات جاده‌ای در سراسر استان به مناسبت نوروز ۱۴۰۱ راه اندازی می‌شود.

علی خدادادی گفت: جمعیت هلال احمر استان با توجه به شرح وظایفی که در چارچوب فعالیت‌ها در کمیته‌های ملی با حضور فرمانداران، استانداران و وزار در سطح ملی تصمیم گیری شده است، اعضای این جمعیت در کنار سایر مجموعه‌های امدادی و خدماتی از جمله؛ اورژانس، آتش نشانی، شهرداری ها، فرمانداری ها، راهسازی و… به مسافران نوروزی و زائران مناطق عملیاتی و یادمان‌های ۸ سال دفاع مقدس خدمات ارائه خواهد داد.

وی افزود: پایگاه‌های نوروزی امداد و نجات جاده ای، پایگاه موقت، فضا‌های دوستدار کودک، ایمنی و سلامت نوروزی جوانان، و همچنین ۳ پایگاه ساحلی و ۲ پایگاه مر.

خدادادی تعداد نیرو‌های امدادی و اعضای جمعیت هلال احمر خوزستان را بیش از یکهزار نفر اعلام کرد و ادامه داد: امدادگران جوان و داوطلب با در اختیار داشتن بیش از ۴۵ دستگاه آمبولانس، ۲۰ خودروی نجات و یک فروند بالگرد آماده خدمات رسانی به مردم هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان می‌گوید: علاوه بر این موارد، اجرای طرح مرزبانی‌ها در دستور کار قرار دارد که در قالب آن بسته‌های غذایی نیز با کمک خیران تهیه و به سربازان و نیرو‌های انتظامی خدوم در مناطق مرزی در سال نو اهدا می‌شوند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار