رهایی ۶۰ نفر از محکومین به قصاص از چوبه دار

تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 اسفند 1400 | 11:37 ق.ظ
رهایی ۶۰ نفر از محکومین به قصاص از چوبه دار رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: اعضای شورا‌های حل اختلاف و ستاد صبر استان توانستند امسال با همت و تلاش چشمگیر خود ۶۰ نفر از محکومین به قصاص را از چوبه دار نجات دهند.

علیرضا باوی گفت: امسال از مجموع ۶۰ پرونده قصاصی که منجر به صلح و سازش شده اند ۱۲ پرونده مربوط به تلاش‌ها و زحمات اعضای شورای حل اختلاف و ستاد صبر دزفول بوده که در این امر خدمات ارزشمندی انجام دادند.

به گفته او حل کردن اینگونه پرونده‌ها شاید در دادگاه ها، ماه‌ها و سال‌ها طول بکشد تا به نتیجه‌ای برسند در صورتی که اعضای شورای حل اختلاف و ستاد صبر با یک یا ۲ نشست آن‌ها را حل و فصل و منتهی به صلح و سازش می‌کنند.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان می گوید: مرکز توسعه حل اختلاف خوزستان در بسیاری از شاخص‌های ارزیابی در سال ۱۴۰۰ خوب درخشید و این موفقیت‌های بسیار ارزشمند و ماندگار مرهون تلاش‌های بی منت اعضای سختکوش شورای حل اختلاف و ستاد صبر بوده است که جا دارد از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر نمود.

مرکز توسعه حل اختلاف کشور با جدیت پیگیر حل مشکلات و کمبود‌های شورا‌های حل اختلاف می‌باشد و برای افزایش حق الزحمه و مشکلات اعضاء کار‌های خوب و مطلوبی انجام داده که امیدواریم در سال جدید نتایج آن نمایان شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار