عملیات انبارگردانی انبارهای فولاد اکسین خوزستان انجام شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 اسفند 1400 | 09:13 ق.ظ
عملیات انبارگردانی انبارهای فولاد اکسین خوزستان انجام شد عملیات انبارگردانی انبارهای این شرکت با هدف شناسایی و رفع هر گونه اختلاف و مغایرت احتمالی در انبارها آغاز شد. انبارگردانی شامل کلیه انبارهای کالا (انبار مرکزی قطعات، شیمیایی، ملزومات مصرفی و اداری) انبارهای مواد اولیه و محصول می باشد. در این عملیات بالغ بر ۱۳۰۰۰ قلم کالا در انبارهای قطعات و کالا، ۹,۹۱۰ شاخه […]

عملیات انبارگردانی انبارهای این شرکت با هدف شناسایی و رفع هر گونه اختلاف و مغایرت احتمالی در انبارها آغاز شد.

انبارگردانی شامل کلیه انبارهای کالا (انبار مرکزی قطعات، شیمیایی، ملزومات مصرفی و اداری) انبارهای مواد اولیه و محصول می باشد.

در این عملیات بالغ بر ۱۳۰۰۰ قلم کالا در انبارهای قطعات و کالا، ۹,۹۱۰ شاخه اسلب (معادل ۱۴۱ هزار تن) در انبارهای مواد اولیه و ۳۱,۲۰۶ شاخه ورق (معادل ۱۱۸ هزار تن) در انبارهای محصول مورد شمارش قرار خواهد گرفت.

انبار گردانی انبارهای این شرکت هر ساله در راستای بروزرسانی موجودی انبارها و شناسایی و رفع هر گونه مغایرت احتمالی در پایان سال انجام می‏گیرد که امسال نیز با تلاش و همت پرسنل واحد سفارشات و انبارها، مالی و با نظارت تیم حسابرسان مستقل، این فرایند مطابق با استانداردها و اصول و قوانین حسابرسی از تاریخ ۱۰ لغایت ۲۵ اسفند انجام می گیرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار