شهردار اهواز: حمایت های نماینده ولی فقیه در استان ازمناطق محروم، سبب ایجاد انگیزه در خدمات رسانی بهتر دستگاه های اجرایی می شود

تاریخ انتشار: پنجشنبه 26 اسفند 1400 | 11:21 ق.ظ
شهردار اهواز: حمایت های نماینده ولی فقیه در استان ازمناطق محروم، سبب ایجاد انگیزه در خدمات رسانی بهتر دستگاه های اجرایی می شود رضا امینی در بازدید از کوی ملاشیه،سیاحی،مندلی و مهدیس اظهار کرد: به همراه امام جمعه محترم اهواز از پروژه های مخلتف عمرانی در مرکز و مناطق کم برخوردار شهر از جمله کوی ملاشیه، سیاحی، مندلی و مهدیس بازدید شد. وی افزود: با توجه به نگاه ویژه ی حاکمیت به شهر اهواز پروژه محرومیت زدایی در […]

رضا امینی در بازدید از کوی ملاشیه،سیاحی،مندلی و مهدیس اظهار کرد: به همراه امام جمعه محترم اهواز از پروژه های مخلتف عمرانی در مرکز و مناطق کم برخوردار شهر از جمله کوی ملاشیه، سیاحی، مندلی و مهدیس بازدید شد.

وی افزود: با توجه به نگاه ویژه ی حاکمیت به شهر اهواز پروژه محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار در حال انجام و پروژه های مختلفی در شهر اهواز در حال اجراست.

شهردار اهواز گفت: نگاه ویژه و حمایت های نماینده ولی فقیه در استان به مناطق محروم، سبب ایجاد انگیزه در شهرداری، دستگاه های اجرایی و مردم می شود؛ این مسئله موجب اعتماد و نشاط ویژه در این مناطق شده است.

وی تصریح کرد: قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)که مدت هاست در مناطق فعالیت می کند نیز با تمام توان خود در حال تکمیل پروژه های خود است.

شهرداری، آبفا و مدیریت استان با یک همدلی و تعامل خوبی در تلاشند تا با بیشترین استفاده از ظرفیت ها در کمترین زمان ممکن بیشترین و بهترین کیفیت را تحت عنوان خدمات شهری، زیرسازی و آسفالت معابر، مدیریت پسماند و مسائل زیبا سازی به شهروندان ارائه دهد تا موجب رضایت مندی مردم شریف اهواز شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار