پیام مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به مناسبت نیمه شعبان

تاریخ انتشار: پنجشنبه 26 اسفند 1400 | 12:44 ب.ظ
پیام مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به مناسبت نیمه شعبان مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پیامی فرارسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) را به کارکنان این شرکت تبریک گفت. متن پیام مهندس علیرضا دانشی به این شرح است:   اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر   نیمه شعبان، سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت و خورشید فروزان آسمان ولایت، حضرت […]

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پیامی فرارسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) را به کارکنان این شرکت تبریک گفت.

متن پیام مهندس علیرضا دانشی به این شرح است:

 

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر

 

نیمه شعبان، سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت و خورشید فروزان آسمان ولایت، حضرت مهدی مقتدی (عج) است که عالمیان ظهور او را به انتظار نشسته‌اند تا با شمیم آمدنش سراسر عالم جانی دوباره گیرد و حکومت عدالت را که امید همه پیامبران، اوصیاء و اولیاء الهی و مستضعفان جهان است برقرار نماید.

نیمه شعبان سالروز ولادت نور و تابش امید بر دل‌های امیدواران و علاقمندان به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و شادمانی مستضعفان و ستمدیدگان از جهل و ظلمت است که در عصر غیبت، انتظار فرج را برترین عبادت دانسته و به اصلاح خود و جامعه، همت گماشته‌اند تا زمینه ساز حکومت جهانی حضرتش باشند.

اینجانب با اهدای سلام و تحیات به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عج) و آرزوی تندرستی و طول عمر برای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، فرخنده زاد روز حضرت مهدی موعود علیه‌السلام را به کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت‌های تابعه تبریک عرض نموده، از خداوند متعال تعجیل در فرج امام منجی عالم (عج) را مسئلت می‌نمایم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار