بازدید مشترک شهردار اهواز، نماینده مرم اهواز در مجلس شورای اسلامی و رییس آبفای استان از محله نورآباد زرگان و شهرک اندیشه

تاریخ انتشار: شنبه 28 اسفند 1400 | 09:45 ق.ظ
بازدید مشترک شهردار اهواز، نماینده مرم اهواز در مجلس شورای اسلامی و رییس آبفای استان از محله نورآباد زرگان و شهرک اندیشه رضا امینی شهردار اهواز به همراه کرمی زاده مدیرعامل آبفای خوزستان و سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی جهت رسیدگی به مشکلات محلات از محله نورآباد در کوی زرگان و شهرک اندیشه در منطقه ۳ بازدید کردند. این بازدید در راستای رسیدگی به مشکلات این محلات صورت گرفت و مسئولان مستقیم […]

رضا امینی شهردار اهواز به همراه کرمی زاده مدیرعامل آبفای خوزستان و سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی جهت رسیدگی به مشکلات محلات از محله نورآباد در کوی زرگان و شهرک اندیشه در منطقه ۳ بازدید کردند.

این بازدید در راستای رسیدگی به مشکلات این محلات صورت گرفت و مسئولان مستقیم با مردم محله نورآباد زرگان و شهرک اندیشه دیدار کرده و به مشکلات آنان گوش کردند .

شهردار اهواز در این خصوص گفت: ایجاد و توزیع عادلانه خدمات در مناطق کم برخوردار به جهت توانمندسازی محلات محروم و کاهش فاصله بین محلات از اولویت‌های راهبردی شهرداری به شمار می‌رود. لذا جهت رسیدگی به مشکلات این منطقه بازدید نزدیک و گفتگوی رو در رو با اهالی منطقه داشتیم تا هرچه زودتر و پس از بررسی و به منظور رفع معضلات و تامین آسایش شهروندان و ساکنین محله، اقدامات لازم را انجام دهیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار