تولید بیش از ۴۸۰ هزار تن شکر علیرغم خشکسالی/ سود ۴ برابر سال گذشته در سال جاری

تاریخ انتشار: شنبه 28 اسفند 1400 | 08:39 ق.ظ
تولید بیش از ۴۸۰ هزار تن شکر علیرغم خشکسالی/ سود ۴ برابر سال گذشته در سال جاری ما توانستیم علیرغم این شرایط سخت، سود معادل ۴ برابر سود سال گذشته کسب کنیم.

مدیرعامل نیشکر توجه به نیروی انسانی را اولویت ۱۴۰۱ دانست

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از تولید بیش از ۴۸۰ هزار تن شکر در کشت و صنعت‌های نیشکری خوزستان در سال جاری علیرغم خشکسالی شدید و کاهش کمی و کیفی آب خبر داد.

دکتر عبدعلی ناصری پنجشنبه (۲۶ اسفندماه) در دیدار با مدیران واحدهای نیشکری و صنایع جانبی و اعضای هیئت مدیره شرکت به مناسب نیمه شعبان و فرارسیدن بهار ۱۴۰۱ گفت، سال ۱۴۰۰ سال خوبی از لحاظ تولید بود، به طوری که این میزان تولید در حد معقول بود.

دکتر ناصری از پایان برداشت در همه واحدهای نیشکری به استثنای کشت و صنعت امام خمینی (ره) و شرکت هفت تپه خبر داد و پیش‌بینی کرد، عملیات برداشت در شرکت امام تا قبل از پایان سال جاری و عملیات برداشت در شرکت هفت تپه تا پایان فروردین سال آینده به اتمام می‌رسد.

وی در ادامه به برگزاری موفقیت‌آمیز مجمع توسعه نیشکر و رضایت سهامداران خبر داد و گفت، ما توانستیم علیرغم این شرایط سخت، سود معادل ۴ برابر سود سال گذشته کسب کنیم.

ناصری، توجه جدی به پرسنل و نیروی انسانی را اولویت سال ۱۴۰۱ مجموعه نیشکر دانست و گفت: اجرای چرتبه‌بندی مشاغل، افزایش ۳۷ درصدی حقوق مطابق قانون کار و همسان سازی دستمزد و حقوق در همه سطوح و رده‌ها همزمان با تغییر احکام سال جدید عملی می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین جلیل علی‌نژاد رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان و مشاور مدیرعامل نیشکر نیز در این نشست که در هتل نیشکر در اهواز برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و اعیاد ولادت سرداران کربلا، نیمه شعبان را شب قدر ثانی دانست.

حجت الاسلام علی‌نژاد تلاش‌ها و ایستادگی‌های مدیران نیشکر را ستود و رضایت پرسنل را حاصل این مدیریت جهادی دانست و نسبت به سال جدید ابراز امیدواری کرد و گفت: ملت ایران در امتحانات الهی و دنیوی سربلند بوده و هست و امیدواریم که سال جدید، سال رونق بیشتر و شکوفایی فزون تر کشور باشیم.

وی بر ضرورت گره گشایی از مشکلات کارکنان و انصاف در تعامل با آنها در اقتدا به سیره ائمه اطهار تأکید کرد و گفت: ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم و هر تلاشی که در راه خدا انجام می‌دهید، خداوند آن را منظور می‌کند.

وی با اشاره به اهتمام دکتر ناصری مدیرعامل توسعه نیشکر به مسائل فرهنگی و جامعه سازی، خطاب به مدیران حاضر گفت: شما مشمول دعای کارکنان و کارگران هستید، باید آن را قدر بدانید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار