مراجعه بیش از ۳ هزار خوزستانی به مراکز درمانی

تاریخ انتشار: شنبه 28 اسفند 1400 | 10:45 ق.ظ
مراجعه بیش از ۳ هزار خوزستانی به مراکز درمانی سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳ هزار و ۵۵۸ بیماربه مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستان‌ها مراجعه کردند که نسبت به روز گذشته ۱۷۴ نفر کاهش یافته.

سید محمد علوی می‌گوید: بیماران شناسایی شده بر اساس تست کرونا  در این روز  را ۱۶۳ نفر برشمرد  که ۴۸ نفر نسبت به روز گذشته کمتر شده.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان از بستری شدن  ۸ نفر در بیمارستان‌های استان خبر داد  که نسبت به دیروز ۱۳   نفر کاهش داشته است.

این مقام مسئول  تعداد جان باختگان ناشی از کرونا را  ۷ نفر عنوان کرد.

آقای علوی گفت: در همین مدت تعداد ۴۵۰ بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافتند که با احتساب افرادی که در قرنطینه خانگی  هستند درصد بهبودی به مرز ۹۸ درصد نزدیک شده که شاخص کنترلی خوبی محسوب می‌شود.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان  دیشب در مصاحبه ای گفته بود  پایگاه‌های ثابت و سیار واکسیناسیون برای مسافران و هموطنانی که تاکنون واکسن کرونا را دریافت نکرده و یا واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده اند آماده ارائه خدمات ویژه نوروز است.  
براساس رنگبندی جدید کرونا در خوزستا، یک شهرستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۲ شهرستان در وضعیت زرد و  ۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار