جمع آوری حصار و ممانعت از اسکان در حریم کانال ها و زهکش های تحت پوشش شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ

تاریخ انتشار: شنبه 6 فروردین 1401 | 13:30 ب.ظ
جمع آوری حصار و ممانعت از اسکان در حریم کانال ها و زهکش های تحت پوشش شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ مدیر حراست و حریم بانی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ از جمع آوری حصار و ممانعت از اسکان در حریم کانال ها و زهکش های تحت پوشش شرکت خبر داد.

علیرضا بهاروندی ضمن اعلام این خبر هدف از این اقدام را جلوگیری از مسدود نمودن جاده سرویس اختصاصی شرکت و از سویی تخریب و وارد شدن خسارت به باند کانال ها و زهکش ها بیان نمود.

وی افزود:  اداره حریم بانی در راستای وظایف و ماموریت های محوله جلوگیری و برخورد قانونی با متخلفان مربوطه را در دستورکار داشته و طی گشت‌زنی های مستمر شبانه روزی در صورت مشاهده  اینگونه موارد، ابتدا از طریق اخطار شفاهی و کتبی و در صورت عدم توجه متخلفان، پس از  هماهنگی با دفتر حقوقی و با همراهی نیروی انتظامی اقدام به برخورد و جمع‌آوری فنس احشام و رفع تصرف از احاریم تاسیسات آبرسانی می نماید.

همچنین خاطرنشان کرد: در آخرین مورد از برخوردهای قانونی مورخه ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ پس از عدم توجه فرد متخلف به تذکرات و اخطارهای مکرر، با هماهنگی دفتر حقوقی و عوامل انتظامی، فنس فرد موردنظر جمع‌آوری و رفع تصرف کامل معمول و تعهد عدم تکرار تخلف نیز اخذ گردید.

بهاروند اذعان داشت: عوامل حریم بانی و حراست شرکت در فصل زراعی جاری اقدام به آزادسازی بالغ بر ۵ هزار متر مربع از حریم کانال های تحت پوشش شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ نمودند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار