جایگاه حفاری در صنعت نفت بیش از پیش تقویت شود

تاریخ انتشار: دوشنبه 8 فروردین 1401 | 09:05 ق.ظ
جایگاه حفاری در صنعت نفت بیش از پیش تقویت شود مهندس علیرضا دانشی روز شنبه ششم فروردین ماه ۱۴۰۱ با حضور دکتر رامین روغنیان مدیر امور فنی در نشست با مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در محل دستگاه حفاری ۵۲فتح، افق روشنی را برای صنعت نفت در سال  جاری پیش بینی کرد و گفت: امید است با همت و تلاش جهاد گونه کارکنان بتوانیم در […]

مهندس علیرضا دانشی روز شنبه ششم فروردین ماه ۱۴۰۱ با حضور دکتر رامین روغنیان مدیر امور فنی در نشست با مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در محل دستگاه حفاری ۵۲فتح، افق روشنی را برای صنعت نفت در سال  جاری پیش بینی کرد و گفت: امید است با همت و تلاش جهاد گونه کارکنان بتوانیم در تحقق شعار سال مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین بیش از پیش تلاش کنیم.

وی افزود: فعالیت‌های شرکت ملی حفاری ایران، مهم، اساسی و نقش کلیدی در فرآیند تولید دارد، بنابراین ارتقای شاخص‌ها، آماده به کار بودن ناوگان، کار بر اساس برنامه زمانبندی، بازسازی و نوسازی دکل های حفاری، به کارگیری راهکار ها در افزایش راندمان وکیفیت گرایی، از مهمترین انتظارات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از شرکت ملی حفاری ایران است.

دانشی با بیان اینکه شرکت ملی حفاری ایران از توانمندی و دانش فنی بالایی در حوزه خدمات تخصصی صنعت حفاری و حفر چاه‌های نفت و گاز برخوردار است اظهار کرد: این شرکت می‌بایست جایگاه خود را در بازار صنعت حفاری کشور بیش از پیش تقویت کند.

آمادگی برای حضور بیشتر در پروژه‌های توسعه‌ای مناطق نفت خیز جنوب

در ادامه این نشست، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران ضمن ابراز خوشنودی و قدردانی از حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در جمع تلاشگران این صنعت گفت: همگرایی، تعامل و همکاری در خودکفایی و تحقق اهداف توسعه‌ای صنعت نفت در سر فصل برنامه‌های این شرکت قرار دارد.

حمیدرضا گلپایگانی با تشریح فعالیت‌ها، برنامه‌ها و تنگناها، به سوابق درخشان همکاری بین متخصصان دو شرکت در چهار دهه گذشته اشاره کرد و افزود: این شرکت برای حضور بیشتر در پروژه‌های توسعه‌ای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب آمادگی کامل دارد.

وی هدف راهبردی متخصصان صنعت نفت را خود اتکایی، استقلال  و اعتلای کشور عنوان و اظهار کرد: استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، بازسازی ناوگان و تجهیزات حفاری، برنامه ریزی برای کاهش انتظارات، کارآمدی و افزایش بهره‌وری، صدور خدمات فنی و مهندسی و پاسخگویی به نیاز های صنعت نفت از مهمترین اهداف کیفی در سال جاری است.

در ادامه این نشست، معاونان و مدیران شرکت های مناطق نفتخیز جنوب و ملی حفاری دیدگاه‌ها و نظرهای خود را بیان کردند.

 شایان ذکر است علاوه بر این بازدید، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از دکل حفاری یکی از شرکت‌های خصوصی فعال در بسته اهواز ۲۳۵ مربوط به طرح نگهداشت و افزایش تولید (۲۸مخزن) بازدید به‌عمل آورد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار