مراسم معارفه سرپرست هسته گزینش مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 9 فروردین 1401 | 16:05 ب.ظ
مراسم معارفه سرپرست هسته گزینش مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد آیین معارفه سرپرست هسته گزینش شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با حضور نماینده وزیر و دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت نفت روز دوشنبه (۸ فروردین ۱۴۰۱) برگزار شد. در این مراسم اسمعیل عسگریان دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت نفت اظهار داشت: در سال جدید که از سوی رهبر معظم انقلاب مزین به شعار تولید، دانش‌بنیان، […]

آیین معارفه سرپرست هسته گزینش شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با حضور نماینده وزیر و دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت نفت روز دوشنبه (۸ فروردین ۱۴۰۱) برگزار شد.

در این مراسم اسمعیل عسگریان دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت نفت اظهار داشت: در سال جدید که از سوی رهبر معظم انقلاب مزین به شعار تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین است امیدواریم شاهد فصل جدیدی در بحث گزینش باشیم.

وی گفت: یکی از محورهای تحقق شعار سال، توسعه درونی در حوزه منابع انسانی و توانمندکردن آنهاست تا برای پیشرفت‌های بیرون سازمان آمادگی لازم وجود داشته باشد.

عسگریان تاکید کرد: بایستی در حوزه گزینش با انتخاب اصلح، قوی‌تر از گذشته عمل کنیم و با حساسیت و دقت نظر بالا بتوانیم نیروهای متعهد و متخصص را جذب سازمان نماییم.

دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت نفت با بیان اینکه شاکله گزینش بر محوریت رقابت طراحی شده است گفت: اعضای هسته‌های گزینش براساس یک شرایط خاص و بررسی‌های متعدد انتخاب می‌شوند و افرادی که در این جایگاه قرار می‌گیرند در معرض قضاوت هستند و در این حوزه رعایت عدالت و استقلال رای بسیار مهم و ضروری است.

علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز با بیان اینکه اهمیت گزینش و حساسیت آن بر همگان آشکار است اظهار داشت: ضرورت غربالگری افراد در سازمان‌های مختلف بر کسی پوشیده نیست اما بایستی با انجام اصلاحاتی شرایط فعلی را بهبود بخشید.

وی افزود: کار گزینش ساده نیست و این امر باید به صورت پیوسته و مداوم  بر سازمان اعمال شود و لازم است با همگرایی و همدلی و در راستای اهداف عالیه انقلاب اسلامی کوشش نماییم و با ملاک‌های ارزشی، مجموعه‌ها را اول انسانی و سپس اسلامی نماییم.

علی سالمی سرپرست جدید هسته گزینش شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص گزینش بیان داشت: خط مشی مشخص شده برای گزینش نشان از خطیر بودن این وظیفه و رسالت دارد و هرچه‌قدر نیروهای مناسب‌تری به سازمان تزریق شود و انتخاب دقیق‌تری صورت بگیرد به همان اندازه کل سازمان و نظام از آن منتفع خواهند شد.

وی گفت: امیدواریم همانند گذشته مدیران نفت و سیستم‌های نظارتی مختلف در کنار ما باشند تا بتوانیم این مسئولیت سنگین را به نحو شایسته به سرانجام برسانیم.

در این نشست مدیران عامل شرکت‌های ملی حفاری ایران و نفت و گاز اروندان نیز ضمن تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه هسته گزینش، به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار