انجام سریع‌تر از برنامه عملیات تعمیرات اساسی در پالایشگاه شیرین‌سازی کارون

تاریخ انتشار: سه شنبه 9 فروردین 1401 | 16:01 ب.ظ
انجام سریع‌تر از برنامه عملیات تعمیرات اساسی در پالایشگاه شیرین‌سازی کارون تعمیرات اساسی واحد مشترک پالایشگاه شیرین‌سازی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون سریع‌تر از زمان برنامه‌ریزی شده با موفقیت پایان یافت. تعمیرات اساسی واحد مشترک پالایشگاه شیرین‌سازی از دهم اسفندماه ۱۴۰۰ آغاز شد و پس از انجام تعمیرات در تاریخ چهارم فروردین‌ماه ۱۴۰۱ در مدار تولید قرار گرفت. با اتمام تعمیرات اساسی و راه‌اندازی این […]

تعمیرات اساسی واحد مشترک پالایشگاه شیرین‌سازی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون سریع‌تر از زمان برنامه‌ریزی شده با موفقیت پایان یافت.

تعمیرات اساسی واحد مشترک پالایشگاه شیرین‌سازی از دهم اسفندماه ۱۴۰۰ آغاز شد و پس از انجام تعمیرات در تاریخ چهارم فروردین‌ماه ۱۴۰۱ در مدار تولید قرار گرفت.

با اتمام تعمیرات اساسی و راه‌اندازی این واحد، تعداد روزهای گازسوزی دوره تعمیرات اساسی نیز کاهش یافت.

این تعمیرات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نکات ایمنی بدون هیچگونه حادثه‌ای با تلاش نیروهای مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین‌آلات فرآیندی(تعمیرات اساسی کارون) و همکاری ادارات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون و مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید انجام شد.

شایان ذکر است پالایشگاه شیرین‌سازی یکی از تاسیسات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون است که در ۱۵ کیلومتری شرق اهواز واقع است و در سال ۱۳۸۴ به بهره‌برداری رسید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار