فعالیت همه مدارس ناحیه یک اهواز از ۱۴ فروردین به صورت حضوری آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: سه شنبه 9 فروردین 1401 | 13:24 ب.ظ
فعالیت همه مدارس ناحیه یک اهواز از ۱۴ فروردین به صورت حضوری آغاز می‌شود مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: فعالیت همه مدارس از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ به شکل حضوری و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی آغاز می‌شود.

 

صادق نیسی گمراوی می‌گوید: بر اساس آخرین مصوبه ستاد ملی کرونا و تاکید وزارت آموزش و پرورش، آموزش در سطح مدارس بعد از تعطیلات نوروز یعنی از روز ۱۴ فروردین ماه به صورت حضوری خواهد بود و دانش آموزان ملزم به شرکت در کلاس درس با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هستند.

او افزود: سطح آموزش در ۲ سال گذشته دچار کاهش در کیفیت و کمیت شد و دانش‌آموزان نیز دچار اُفت تحصیلی شدند، ولی با بازگشایی مدارس از نیمه فروردین، پویایی و نشاط به مدارس باز خواهد گشت.

آقای گمراوی گفت: ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان از طریق بستر مجازی و شبکه شاد طی ۲ سال گذشته در پی شیوع بیماری کرونا، موجب کاهش کیفیت آموزشی شده و فراگیری مهارت‌های مختلف به ویژه مهارت‌های زندگی، شغلی، جسمی و حرکتی در بین دانش‌آموزان به شدت دچار اختلال شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز یادآور شد که والدین دغدغه‌ای برای حضور دانش‌آموزان در مدارس نداشته باشند چرا که بستر لازم برای شروع آموزش به صورت حضوری فراهم شده و مدیران مدارس آمادگی لازم را دارند.

این مقام مسئول همچنین از دانش آموزان استان خواست با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در کلاس‌های درس حضور داشته باشند.

صادق نیسی گمراوی در همین حال از مدیران مدارس هم خواست تا تمهیدات لازم برای تهیه اقلام بهداشتی، تامین شرایط تهویه هوای کلاس‌ها و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را فراهم کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار