نخستین مدیرکل اموال تملیکی استان خوزستان منصوب شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 9 فروردین 1401 | 13:16 ب.ظ
نخستین مدیرکل اموال تملیکی استان خوزستان منصوب شد نخستین مدیرکل اموال تملیکی استان خوزستان با حضور مسئولان ارشد استان معارفه و از زحمات مدیر سابق تقدیر شد.

 با توجه به اصلاح ساختار نخستین مدیرکل اموال تملیکی استان خوزستان امروز با حضور آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان، سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، معاون اقتصادی استاندار، مدیرکل تعزیرات حکومتی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و دیگر مقامات استان خوزستان برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه این سازمان در آخرین حلقه مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار دارد اظهار داشت: دغدغه مقام معظم رهبری در مورد مبارزه قاطع با قاچاق کالا که از سال ۱۳۸۱ مطرح شده است باید جدی گرفته شود و بر همه دستگاه‌های مرتبط واجب است سهم و نقش خود را به خوبی در این زمینه ایفا کنند.

در پایان در حکمی از سوی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی، مسعود امینی باغبا درانی به عنوان مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان خوزستان منصوب شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار