سه الکتروپمپ دیگر ایستگاه پمپاژ زهکش RMD هندیجان تعمیر و راه اندازی شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 فروردین 1401 | 09:12 ق.ظ
سه الکتروپمپ دیگر ایستگاه پمپاژ زهکش RMD هندیجان تعمیر و راه اندازی شد مدیرعامل شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری زهره و جراحی از تعمیر و راه اندازی سه دستگاه الکتروپمپ دیگر در ایستگاه پمپاژ RMD هندیجان خبر داد.

حمد دریس گفت: با توجه به ضرورت آماده به کار بودن پمپ های ایستگاه زهکش RMD هندیجان تلاش کردیم در کوتاه ترین زمان ممکن آنها را تعمیر و نصب کنیم.

وی اینچنین تشریح کرد: ایستگاه زهکش RMD هندیجان با ۱۲ پمپ نقش مهمی در دفع زه آب های اراضی شبکه آبیاری هندیجان داشته است و از این رو تعمیر و اورهال پمپ ها بسیار مهم و حیاتی است.

وی در ادامه افزود: ایستگاه های زهکش به دلیل اینکه با آب با EC بالا سر و کار دارند همواره در معرض فرسودگی زودرس هستند و هر چقدر ایستگاه زهکش به دریا نزدیکتر باشد EC آب بالاتر و درنتیجه میزان خوردگی و فرسودگی هم بیشتر است.

دریس ادامه داد: متاسفانه به علت تماس تاسیسات با زه آب با EC بالا بخش های فلزی دچار خوردگی شده و با قرار گرفتن در پمپ ها باعث از کار افتادگی پمپ ها میشود. با تلاش شبانه روزی کارکنان گروه برق و مکانیک سه دستگاه الکتروپمپ پس از سرویس و تعمیر  به پنج دستگاه پمپ در حال کار افزوده شد و در مجموع هشت پمپ فعال که ظرفیت هریک ۱٫۲ متر مکعب بر ثانیه است در حال پمپاژ و دفع زه آب هستند.                                                                                                        

وی در پایان گفت: امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده پمپ های در حال تعمیر هر چه زودتر به چرخه انتقال زه آب افزوده شوند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار