اولین سالن تیراندازی نیشکر افتتاح شد/ورزش در «سیبل» توجه نیشکری‌ها

تاریخ انتشار: پنجشنبه 11 فروردین 1401 | 09:16 ق.ظ
اولین سالن تیراندازی نیشکر افتتاح شد/ورزش در «سیبل» توجه نیشکری‌ها با افتتاح سالن تیراندازی شهید قاسم سلیمانی کشت و صنعت فارابی، نیشکری‌ها برای اولین‌بار صاحب سالن تیراندازی هوشمند شدند. این سالن ورزشی که مجهز به چهار خط آتش است، در دومین هفته از بهار طبیعت، با حضور مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی افتتاح شد. سیبل‌های سالن تیراندازی نیشکر فارابی از سوی یک شرکت […]

با افتتاح سالن تیراندازی شهید قاسم سلیمانی کشت و صنعت فارابی، نیشکری‌ها برای اولین‌بار صاحب سالن تیراندازی هوشمند شدند.

این سالن ورزشی که مجهز به چهار خط آتش است، در دومین هفته از بهار طبیعت، با حضور مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی افتتاح شد.

سیبل‌های سالن تیراندازی نیشکر فارابی از سوی یک شرکت دانش‌بنیان ساخته شده و به گفته مسئولین ورزشی، از این منظر در منطقه بی‌نظیر است.

سالن تیراندازی شهید قاسم سلیمانی کشت و صنعت فارابی کمتر از دو ماه به بهره‌برداری رسیده و تاکنون پنج قبضه اسلحه بادی شامل تپانچه و تفنگ خریداری شده است.

تاکید بر رونق رشته‌های مختلف ورزشی صنعت نیشکر

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در حاشیه این مراسم بر توسعه و رونق هر چه بیشتر رشته‌های مختلف ورزشی صنعت توسعه نیشکر تاکید کرد و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین کارکنان را پیامد اصلی این توجه دانست.

به گفته دکتر عبدعلی ناصری، درخشش ورزشکاران و تیم‌های کشت و صنعت‌های نیشکری نتیجه دیگر توجه ویژه این صنعت به مقوله ورزش کارکنان و خانواده پرسنل است.

در چند سال اخیر، تیم‌های ورزشی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی توانسته‌اند در رشته‌های مختلف ورزشی در سطح استانی، ملی و جهانی فاتح جام قهرمانی شوند.

در حاشیه افتتاح سالن تیراندازی فارابی، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و تعدادی دیگر از مدیران این صنعت، سیبل‌ها را با اسلحه بادی نشانه گرفتند و با چندبار «قلق‌گیری»، «تیر»ها را به هدف نشاندند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار