آمادگی مدارس خوزستان برای بازگشایی / الزام دانش‌آموزان برای حضور در مدارس

تاریخ انتشار: یکشنبه 14 فروردین 1401 | 09:23 ق.ظ
آمادگی مدارس خوزستان برای بازگشایی / الزام دانش‌آموزان برای حضور در مدارس مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به فعالیت حضوری مراکز آموزشی از ۱۴ فروردین‌ماه، گفت: برای جبران آموزش در صورت نیاز به جز پایه‌های دوازدهم، دیگر پایه‌ها می‌توانند تقویم آموزشی را یک هفته تا یک ماه افزایش دهند. کوروش مودت در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای بازگشایی مدارس اظهار کرد: جلسات در این خصوص […]

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به فعالیت حضوری مراکز آموزشی از ۱۴ فروردین‌ماه، گفت: برای جبران آموزش در صورت نیاز به جز پایه‌های دوازدهم، دیگر پایه‌ها می‌توانند تقویم آموزشی را یک هفته تا یک ماه افزایش دهند.

کوروش مودت در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای بازگشایی مدارس اظهار کرد: جلسات در این خصوص با روسای آموزش و پرورش و مدیران آموزشگاه‌ها انجام و بحث آمادگی مدارس برای بازگشایی مطرح و اقدامات لازم برای تامین تجهیزات مورد نیاز انجام شده است.

وی افزود: در مورد سرویس‌های مدارس با شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها صحبت شد و معاونت عمرانی استانداری نیز به شهرداری‌ها اعلام کرده است که به خدمات عمومی و ناوگان حمل و نقل عمومی کمک کنند. همه پیمانکاران نیز برای استفاده از سرویس‌ها معرفی شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه تاکنون مشکل خاصی برای بازگشایی مدارس نداریم، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک نیز مدنظر است و به اولیای مدارس و شورای انجمن اولیاء اعلام شده است. 

مودت که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: تنها دانش‌آموزان دارای بیماری زمینه‌ای یا مبتلایان به کرونا با مجوز پزشک و هماهنگی با مدیر مدرسه می‌توانند از آموزش در فضای شبکه شاد استفاده کنند و دیگر دانش‌آموزان باید به صورت حضوری در مدارس حضور پیدا کنند. برای جبران آموزش در صورت نیاز به جز پایه‌های دوازدهم، دیگر پایه‌ها می‌توانند تقویم آموزشی را یک هفته تا یک ماه افزایش دهند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار