بیش از ۶۰ هزار تن کالا از پایانه های مرزی خوزستان ترانشیپ شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 15 فروردین 1401 | 09:25 ق.ظ
بیش از ۶۰ هزار تن کالا از پایانه های مرزی خوزستان ترانشیپ شد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: ۶۰ هزار و۹۳۰ تن کالا طی سیزده روز تعطلات ۱۴۰۱ از مرزی های شلمچه و چذابه ترانشیپ (حمل و نقل کالا به مقصد میانی و سپس به مقصد اصلی) شد.

غلامعباس بهرامی نیا با بیان اینکه این میزان کالا توسط یک هزار و ۹۷۴ دستگاه کامیون ترانشیپ شده است اظهار داشت : در بازه زمانی یاد شده تعداد ۲۷ هزار و ۲۶۱ نفر از مرز شلمچه تردد داشتند که از این میزان ۱۵ هزار و ۴۰ نفر وارد و ۱۶ هزار و ۹۶۱ نفر از کشور خارج شدند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: طی این مدت تردد تعداد چهار هزار و ۵۵ نفر از مرز چذابه نیز به ثبت رسید که از این میزان یک هزار و ۵۱۳ نفر وارد و یک هزار و ۶۶۹ نفر خارج شدند.

 مواد غذایی ، تره بار ، مصالح ساختمانی ، وسایل مکانیکی و خانگی ، لبنیات و آبزیان پرورشی ،چوب و آهن آلات از مهمترین اقلام ترانشیپ به عراق از پایانه تجاری چذابه است.

محصولات فولادی، مصالح ساختمانی، سیمان و کلینکر(مواد اولیه سیمان) و قطعات نیروگاهی از محصولات ترانشیپ شده از مرزشلمچه به عراق است.

مرزهای زمینی چذابه و شلمچه و مرز دریایی خرمشهر از تیر۱۳۸۲ پس از سرنگونی رژیم بعث عراق به تدریج برای صادرات کالا و درمهر همان سال برای عزیمت زائران عتبات عالیات بازگشایی شدند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار