هدف‌گذاری تولید قطعات کارخانه‌های شکر و ماشین‌آلات کشاورزی در سال جاری

تاریخ انتشار: دوشنبه 15 فروردین 1401 | 08:57 ق.ظ
هدف‌گذاری تولید قطعات کارخانه‌های شکر و ماشین‌آلات کشاورزی در سال جاری دکتر عبدعلی ناصری یکشنبه (۱۴ فروردین ماه) در حاشیه بازدید از شرکت راصد صنعت توسعه، بیان داشت: تولید با مهر «ساخت ایران» اتفاق شیرینی است که در این شرکت با اتکا به توان و همت متخصصین انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از هدف‌گذاری تولید قطعات کارخانه‌های تولید شکر و ماشین‌آلات کشاورزی در سال جاری خبر داد و بیان داشت که تولید این قطعات در راستای شعار سال و عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در خودکفایی کشور است.

دکتر عبدعلی ناصری یکشنبه (۱۴ فروردین ماه) در حاشیه بازدید از شرکت راصد صنعت توسعه، بیان داشت: تولید با مهر «ساخت ایران» اتفاق شیرینی است که در این شرکت با اتکا به توان و همت متخصصین انجام شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، شرکت راصد صنعت توسعه به معنای واقعی در عمل، یک شرکت دانش‌بنیان است که توانسته در ساخت قطعات و تجهیزات مختلف در حوزه نیشکر و سایر دستگاه‌ها گام بردارد.

ناصری با اشاره به تامین قطعات مورد نیاز بخش کشاورزی توسعه نیشکر از شرکت راصد صنعت توسعه، اظهار داشت: تاکنون ۸۵ قطعه باکیفیت از دستگاه دروگر نیشکر از سوی این شرکت ساخته شده و نقش مهمی را در بومی سازی این دستگاه داشته است.

شرکت راصد صنعت توسعه از شرکت‌های وابسته توسعه نیشکر است که علاوه بر طراحی و اجرای سازه‌ها و ایستگاه‌های انتقال آب، زهاب و فاضلاب، توانسته است به طراحی و تولید الکتروپمپ و الکتروموتورهای تخصصی نیز دست یابد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار