گشت‌های ویژه ماه مبارک رمضان در خوزستان آغاز شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 15 فروردین 1401 | 10:37 ق.ظ
گشت‌های ویژه ماه مبارک رمضان در خوزستان آغاز شد مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: گشت‌های سیار ویژه ماه مبارک رمضان از سوی این تعزیرات در خوزستان آغاز شد.

نعمت اله بیرانوندی دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به نیاز مردم خوزستان برای تامین کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان، روسای ادارات، شعب و گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی در کنار بازرسان دستگاه‌های نظارتی در سطح شهرها حضور یافته و بر روند تولید و توزیع این کالاها نظارت می‌کنند.

وی ادامه داد: با واحدهای صنفی که در ماه مبارک رمضان نرخ سود قانونی را رعایت نکنند و اقدام به گران‌فروشی کنند و همچنین قیمت کالا را در معرض دید مشتری قرار ندهند به اشد مجازات خواهند رسید.

بیرانوندی با اشاره به اینکه نظارت بر بازار زولبیا و بامیه، قند و شکر، مرغ و گوشت و حبوبات در راس گشت‌های سیار خوزستان است گفت: از تمام دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان صمت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و اتحادیه‌های مربوطه  درخواست می‌شود که کار نظارت را جدی‌تر بگیرند و روزانه بازار را مورد پایش و رصد قرار دهند و نتایج به تعزیرات حکومتی ارسال شود.
وی با اشاره به اینکه گشت‌های نظارتی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، افزود: شعب تعزیرات حکومتی در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه آماده اعزام نیرو به کف بازار در قالب شعب سیار همراه سایر دستگاه‌های نظارتی هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار