در تعاون روستایی خوزستان برگزار شد:

جلسه شورای فرهنگی با موضوع برگزاری مراسمات ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: دوشنبه 15 فروردین 1401 | 11:06 ق.ظ
جلسه شورای فرهنگی با موضوع برگزاری مراسمات ماه مبارک رمضان جلسه شورای فرهنگی با موضوع برگزاری مراسمات ماه مبارک رمضان با حضور اعضای شورای فرهنگی تعاون روستایی خوزستان در سالن جلسات شهید قاسم سلیمانی برگزار شد.

در ابتدای این نشست مهندس محمد امین معین راد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال گفت: امسال طبق فرمایشات مقام معظم رهبری به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است و با توجه به ظرفیت های تعاون روستایی قطعا چنین مهمی قابل دست یابی است و قطعا پیام با ظرافت مقام معظم رهبری می بایست سرلوحه کار ما باشد.
وی ادامه داد: توجه به مسائل فرهنگی، پرداختن به ائمه اطهار و برگزاری مناسبت های مذهبی از جمله مناسبت های ماه مبارک رمضان که میلاد امام حسن (ع) و همچنین شهادت امام علی و شبهای قدر در آن وجود دارد یکی از نگاه های ویژه ما است و امیدواریم بتوانیم در بهار طبیعت و بهار قران که با هم مانوس شده اند سالی پربار برای تعاون روستایی رقم بزنیم.
 همچنین حاج آقا لفته پور ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و همچنین عید نوروز گفت: ماه مبارک رمضان ماه خودسازی و دوری از گناهان و توبه است و امیدوارم همه ی ما در این ماه بتوانیم از فرصت بدست آمده بهره مند شویم و به کمک نیازمندان، مستمندان و فقرا بشتابیم.
وی ادامه داد: یکی از ویژگی های ماه مبارک رمضان رسیدن به احسن الحال است و قطعا در این ماه می توانیم با تقویت روحیه در خود به فکر تامین نیازهای کشور در زمینه گندم، کلزا و سایر محصولات کشاورزی باشیم.
همچنین در ادامه این نشست اعضای ستاد شورای فرهنگی در خصوص اجرای برنامه های مختلف از جمله ختم قران، روخوانی قرآن، برگزاری مسابقات قرآنی، برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع)، برگزاری مسابقات نقاشی سفره افطار، توجه به مسائل رفاهی پرسنل و کارکنان شاغل در تعاون روستایی استان و … پرداختند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار