عیادت شهردار اهواز از آتش نشان حادثه دیده

تاریخ انتشار: دوشنبه 15 فروردین 1401 | 08:39 ق.ظ
عیادت شهردار اهواز از آتش نشان حادثه دیده رضا امینی شهردار اهواز از آتش نشان حادثه دیده در عملیات اطفای حریق عیادت کرد. شامگاه یکشنبه ۱۴ فروردین رضا امینی به همراه قنبری رئیس سازمان آتش نشانی، شمس مدیر حوزه دفتر شهردار و جمعی از کارکنان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از محمد بهادری پور آتش نشان حادثه دیده در عملیات اطفای […]

رضا امینی شهردار اهواز از آتش نشان حادثه دیده در عملیات اطفای حریق عیادت کرد.

شامگاه یکشنبه ۱۴ فروردین رضا امینی به همراه قنبری رئیس سازمان آتش نشانی، شمس مدیر حوزه دفتر شهردار و جمعی از کارکنان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از محمد بهادری پور آتش نشان حادثه دیده در عملیات اطفای حریق عیادت کرد.

امینی ضمن آرزوی سلامتی برای آتش نشان مصدوم اظهار کرد: در مواقع بحران و زمانی که نیازمند شجاعت و جان فشانی هستیم، آتش نشان ها خود را نشان می دهند و این شجاعت مورد قدرشناسی مردم قرار می گیرد.

وی افزود: تخصص و تعهد در کار دو اصل مهم هستند که آتش نشانان با توجه به شرایط ویژه خود همواره این دو اصل را پیاده می کنند لذا حفظ سلامت آنها در حواث هم برای شهروندان و هم مدیریت شهری اهمیت بالایی دارد.

شهردار اهواز گفت: آتش نشانان همواره در خط مقدم ایثار و فداکاری هستند نمونه این فداکاری را می توان در حادثه کوی زیتون کارمندی مشاهده کرد که با خطر انداختن جان خود جان ۲۲ شهروند را نجات دادند و همه ی ما قدر دان این زحمات هستیم.

گفتنی است در روز ۱۳ فروردین طی یک علمیات چند ساعته اطفای حریق، جان ۲۲ شهروندی اهوازی گرفتار در آتش در منطقه زیتون کارمندی نجات داده شد، این عملیات منجر به مصدومیت دو آتش نشان شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار