همکاری مناطق نفتخیز جنوب با ستاد نوروزی خوزستان/اختصاص ۲۳۴ دستگاه انواع خودرو به دستگاه‌های اجرایی استان

تاریخ انتشار: دوشنبه 15 فروردین 1401 | 08:48 ق.ظ
همکاری مناطق نفتخیز جنوب با ستاد نوروزی خوزستان/اختصاص ۲۳۴ دستگاه انواع خودرو به دستگاه‌های اجرایی استان سرپرست مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از همکاری این شرکت با ستاد نوروزی استان خوزستان خبر داد و گفت: این شرکت برای تسهیل سفرهای نوروزی ۲۳۴ دستگاه انواع خودرو در اختیار دستگاه‌های اجرایی استان قرار داده است. مهندس امیر بصیری با تشریح فعالیت‌های این مدیریت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در ایام […]

سرپرست مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از همکاری این شرکت با ستاد نوروزی استان خوزستان خبر داد و گفت: این شرکت برای تسهیل سفرهای نوروزی ۲۳۴ دستگاه انواع خودرو در اختیار دستگاه‌های اجرایی استان قرار داده است.

مهندس امیر بصیری با تشریح فعالیت‌های این مدیریت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در ایام نوروز افزود: این تعداد خودرو از اسفندماه سال گذشته در اختیار پلیس راهور ناجا، پلیس راه،‌ وزارت راه، شهرداری اهواز و ستاد راهیان نور قرار داده شده و و تا پایان سفرهای نوروزی آماده خدمت بودند.

وی اظهار داشت: این خودروها شامل انواع سواری، وانت، مینی‌بوس و اتوبوس، کمپرسی، جراثقال، لودر، بلدوزر، تانکر آب، سپتیک و بیل مکانیکی بوده که به میزان ۱۳۶۴ دستگاه/روز خدمت‌رسانی کردند.

سرپرست مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید همچنین از اختصاص ۳۲ دستگاه خودرو از سوی این شرکت به ستاد راهیان نور خبر داد و گفت: این شرکت هرسال در روزهای سال نو و تعطیلات نوروزی و همزمان با سفرهای راهیان نور به استان خوزستان با ستاد راهیان نور استان همکاری دارد.

  مهندس بصیری خاطرنشان کرد: در ایام نوروز خدمات این مدیریت در چهار بخش ماشین آلات سیار و ساختمانی، خودروهای سنگین، اتوبوسرانی و خودروهای سبک علاوه بر واحدهای ستادی و عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکتهای تابعه در راستای پشتیبانی از تولید، به سازمان‌های دیگر ارائه شد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۰ در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در مجموع ۸۶۸ دستگاه خودوری سبک و سنگین، اتوبوس و ماشین‌الات ساختمانی در اختیار نهادهای دیگر قرار گرفت که به مدت ۱۲۰۲۲ روز/دستگاه خدمت‌رسانی انجام شد.

سرپرست مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفتخیز جنوب به خدمات این شرکت به مناطق زلزله‌زده اندیکا اشاره کرد و گفت: از زمان وقوع زلزله اندیکا در مهرماه ۱۴۰۰ تا اسفندماه تعداد ۵۰۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، سنگین و راهسازی به میزان ۱۱۳۸۱ روز/دستگاه جهت کمک به مردم و بازسازی مناطق زلزله‌زده اختصاص یافت.

وی افزود: همچنین در همکاری با شهرداری اهواز جهت زیباسازی شهر تعداد ۹ دستگاه کمپرسی، یکدستگاه لودر و یکدستگاه بولدوزر اختصاص یافت که از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ اسفند با انجام ۲۶ سرویس حمل خاک و ضایعات، خدمت رسانی شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار