اجرای بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ هکتار سیستم نوین آبیاری در خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 16 فروردین 1401 | 09:34 ق.ظ
اجرای بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ هکتار سیستم نوین آبیاری در خوزستان مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در سال گذشته در سطح ۲ هزار و ۹۹۲ هکتار نیز سیستم های نوین آبیاری اجرا شد. مدیر آب و خاک سازمان گفت: در سال گذشته در شهرستان های اندیکا و باغملک با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال قنوات بازسازی و مرمت شد. ساکی […]

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در سال گذشته در سطح ۲ هزار و ۹۹۲ هکتار نیز سیستم های نوین آبیاری اجرا شد.

مدیر آب و خاک سازمان گفت: در سال گذشته در شهرستان های اندیکا و باغملک با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال قنوات بازسازی و مرمت شد.

ساکی افزود: همچنین استخرهای ذخیره آب کشاورزی در سطح شهرستان های اندیکا، ایذه ، باغملک ، رامهرمز، شادگان، لالی، گتوند و مسجدسلیمان با اعتبار ۳۷ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال در سال گذشته بهسازی و مرمت گردید.

وی با اشاره به خشکسالی سال گذشته اظهارداشت:در شهرستان های حمیدیه، هویزه ، دشت آزادگان و شادگان با اعتبار یکصد میلیون ریال حوضچه های موقت ذخیره جهت تامین آب دام های سنگین حفر شد.

ساکی اظهار داشت: تصفیه خانه های مجتمع های دامپروری در سطح شهرستان های امیدیه ، اندیمشک ، ایذه ، بهبهان ، رامهرمز ، کارون و مسجدسلیمان با اعتبار ۴۷ میلیارد و ۸۴۷ میلیون ریال نیز اجرا گردید.

وی تصریح نمود: زیرساخت های مجتمع های گلخانه ای در سطح شهرستان های اهواز ، باغملک و دزفول با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۴۲۴ میلیون ریال نیز اجرا شد.

ساکی اضافه کرد: اراضی سنتی در سطح شهرستان های اهواز، باغملک و دزفول با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۴۲۴ میلیون ریال طی سال گذشته تجهیز و نوسازی شد.

وی افزود: در سطح ۲ هزار و ۹۹۲ هکتار نیز سیستم های نوین آبیاری اجرا شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار