تشکیل بیش از ۲۱ هزار پرونده تخلف صنفی طی یک ماه اخیر

تاریخ انتشار: سه شنبه 16 فروردین 1401 | 11:09 ق.ظ
تشکیل بیش از ۲۱ هزار پرونده تخلف صنفی طی یک ماه اخیر معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از تشکیل ۲۱ هزار و ۱۰۰ پرونده تخلف صنفی در استان در یک ماه اخیر خبر داد. بهرام جباری ، با اشاره به اجرای طرح‌های نظارتی بر اصناف در خوزستان اظهار کرد: از ۱۵ اسفندماه سال گذشته گشت‌های ویژه و نظارت بر اصناف و واحدهای […]

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از تشکیل ۲۱ هزار و ۱۰۰ پرونده تخلف صنفی در استان در یک ماه اخیر خبر داد.

بهرام جباری ، با اشاره به اجرای طرح‌های نظارتی بر اصناف در خوزستان اظهار کرد: از ۱۵ اسفندماه سال گذشته گشت‌های ویژه و نظارت بر اصناف و واحدهای تولیدی در استان آغاز شده است و این روند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این زمینه در یک ماه گذشته تاکنون ۲۱ هزار و ۱۰۰ پرونده تخلف صنفی برای واحدهای متخلف در استان تشکیل شده که ارزش این پرونده‌ها، بیش از ۲ میلیارد تومان بوده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: عمده تخلفات صنفی ثبت شده در خوزستان در بخش میوه و تره‌بار و ارائه خدمات عمومی است و در این زمینه تلاش خواهیم کرد با متخلفان در چارچوب قانون برخورد کنیم.

جباری با تاکید بر افزایش گشت‌های نظارتی بر بازار عنوان کرد: گشت‌های مشترکی با همکاری بازرسان سازمان صمت، بسیج اصناف و تعزیرات حکومتی خوزستان در حال انجام است و تلاش می‌کنیم شرایط بازار را تحت کنترل داشته باشیم.

وی ادامه داد: نظارت بر کالاهای پرمصرف در ایام ماه مبارک رمضان در حال انجام است و در این زمینه عمده تمرکز ناظرین بر اقلام پروتئینی و میوه و تره‌بار است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: گشت‌های ویژه بازرسی تا پایان ماه مبارک رمضان با همکاری دستگاه‌های نظارتی به صورت جدی بر بازار استان نظارت خواهند کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار