پرداخت ۴۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 16 فروردین 1401 | 10:29 ق.ظ
پرداخت ۴۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان خوزستان مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان از پرداخت ۴۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان استان در سال گذشته خبر داد. جهانپور معماریان اظهار کرد: در سال گذشته مبلغ ۴۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان، دامداران، بهره‌برداران، صنعت و خدمات بخش کشاورزی در استان خوزستان پرداخت شده است. وی در خصوص حمایت مالی از بخش […]

مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان از پرداخت ۴۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان استان در سال گذشته خبر داد.

جهانپور معماریان اظهار کرد: در سال گذشته مبلغ ۴۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان، دامداران، بهره‌برداران، صنعت و خدمات بخش کشاورزی در استان خوزستان پرداخت شده است.

وی در خصوص حمایت مالی از بخش کشاورزی در سال ۱۴۰۱ افزود: بانک کشاورزی متولی مالی بخش کشاورزی است و وظیفه خود را حمایت همه جانبه از تولید و اشتغالزایی می‌داند.

معماریان تصریح کرد: در سال جاری تمام قوای خود را علاوه بر پرداخت تسهیلات به بخش کشاورزی، بر تحقق شعار سال که از طرف مقام معظم رهبری تعیین و ابلاغ شده است قرار داده‌ایم.

مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان گفت: پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی موجب ایجاد اشتغال پایدار و بالا رفتن سطح تولید خواهد شد و بانک‌ کشاورزی با داشتن بدنه کارشناسی و ساختار دانش بنیان، در تحقق اهداف دولت در بخش کشاورزی پیشگام بوده است و با ایجاد اشتغال پایدار، موجبات افزایش تولید را نیز فراهم خواهد ساخت.

وی در خصوص پرداخت تسهیلات در سال گذشته اظهار کرد: در این راستا در سال گذشته ۴۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به ۳۱ هزار و ۶۴۴ متقاضی در استان پرداخت شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار