جزییات اجرای طرح جهاد آبرسانی در روستاهای خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 فروردین 1401 | 11:41 ق.ظ
جزییات اجرای طرح جهاد آبرسانی در روستاهای خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اجرای طرح محرومیت‌زدایی در خوزستان گفت: در قالب این طرح که برای نخستین بار در دولت سیزدهم در خوزستان اجرا می‌شود، به ۱۸۹ روستا در خوزستان با اعتبار ۱۵ هزار میلیارد ریال توسط بسیج سازندگی حضرت ولیعصر (عج) آبرسانی می‌شود. محمدرضا کرمی نژاد در خصوص اجرای […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اجرای طرح محرومیت‌زدایی در خوزستان گفت: در قالب این طرح که برای نخستین بار در دولت سیزدهم در خوزستان اجرا می‌شود، به ۱۸۹ روستا در خوزستان با اعتبار ۱۵ هزار میلیارد ریال توسط بسیج سازندگی حضرت ولیعصر (عج) آبرسانی می‌شود.

محمدرضا کرمی نژاد در خصوص اجرای طرح جهاد آبرسانی در روستاهای خوزستان اظهار کرد: در راستای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی و نگاه دولت به مناطق محروم، پروژه آبرسانی به روستاهای اندیکا به عنوان چهارمین شهرستان مورد نظر در طرح جهاد آبرسانی آغاز شد.

وی افزود: پروژه آبرسانی به روستاهای اندیکا چهارمین پروژه‌ای است که با همکاری سپاه کلنگ زنی شده و اعتبار این پروژه ۲۰۰ میلیارد تومان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به حمایت‌های اعتباری و چشمگیر دولت در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی گفت: دولت سیزدهم با شعار محرومیت‌زدایی بر روی کار آمده و در این زمینه تاکنون پروژه‌های آبرسانی در روستاهای شهرستان کرخه، شادگان، آبادان و اندیکا با جدیت آغاز شده است.

کرمی نژاد با اشاره به تامین آب پایدار در روستاهای خوزستان عنوان کرد: با اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و با همکاری سپاه، به دنبال حل مشکل تامین آب شرب در روستاها هستیم.

وی با اشاره به اجرای طرح محرومیت‌زدایی در خوزستان گفت: در قالب این طرح که برای نخستین بار در دولت سیزدهم در خوزستان اجرا می‌شود، به ۱۸۹ روستا در خوزستان با اعتبار ۱۵ هزار میلیارد ریال توسط بسیج سازندگی حضرت ولیعصر (عج) آبرسانی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در خصوص تامین اعتبار این پروژه‌ها گفت: در پروژه‌های محرومیت‌زدایی مشکل نقدینگی و تامین اعتبار وجود ندارد و این پروژه‌ها با سرعت اجرایی خواهند شد تا هرچه سریعتر شاهد حل مشکل تامین آب شرب روستاهای خوزستان باشیم.

کرمی نژاد عنوان کرد: روند اجرایی این پروژه‌ها ۲ ساله است و ما تلاش خواهیم کرد تامین آب روستاها در پروژه‌های محرومیت‌زدایی را در مدت زمانی کمتر از ۲ سال به اتمام برسانیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار